Internet snelheid

• 22 mei 2015
  • 6 reacties
  • 332 keer bekeken

Ik woon in oude Wetering. Ondanks de belofte van mijn abonnement (50 Gb Download en 5 Gb Upload) kom ik slechts aan 13,6 Gb Download en 0,89 Upload. Alles hapert dus en mijn VPN verbinding loopt meerdere malen per dag vast. Thuiswerken is dus een crime.

Gaat KPN versnellen of moet ik naar Ziggo?

6 reacties

Reputatie 7
Hoi emmerik365, welkom op het forum.

Heb je al op deze site gekeken of er een upgrade op jouw adres gepland staat?

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Je betaalt natuurlijk altijd voor TOT snelheden. Wij hebben 14 Mbit/s en andere mensen in mijn gezin hebben geen problemen met VPN.

De site die wjb linkte, geeft je maximale snelheid aan en de geplande upgrades. Het kan natuurlijk ook zijn dat je zelf nog een beetje snelheid kan winnen door de experiabox direct op het IS/RA aansluiten.

Robin

Dag Robert en wjb. Ik snap dat het "tot"-snelheden zijn. Maar het verschil is erg groot. Ik zie dat ik augustus (met +/- een maand) tot 100 Mb ga. Ik ben benieuwd wat daar van overblijft.

Bestanden worden steeds groter - ik slaap er nog een nachtje over of ik nog 4 maanden "aanmodder" of dat ik toch switch.

Toch dank voor de link.

Reputatie 7
Dat is goed nieuws, je krijgt dus blijkbaar VVDSL en ik verwacht dat je straks zo'n 80Mbps wel zult kunnen halen. :D

Nog eventjes geduld. ;)

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Volgensmij is in de upgrade van 100Mbit al je snelheids verlies (afstand) ruwweg meegenomen. Ik woon zon 40 meter van de straat kast en er staat 100Mbit terwijl er aan het eind van de straat 80 Mbit staat. En twee straten verder op is de upgrade 60Mbit

Robin
Reputatie 7
Er is alleen nog geen 100Mbps abonnement op VVDSL, 80Mbps is het maximum. ;)

Reageer