Vraag

internet snelheid

• 11 juli 2016
  • 6 reacties
  • 175 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Volgens deze site moet 100 mbit halen haal nu krap aan 17 wat normaal is 17 is mijn werkelijke snelheid https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
zou dus 100 moet of ongeveer .
Maar heb help desk gebeld die hebben monteur laten komen die heeft wijkkast gecheckt hij zei dat alle nieuwe apparatuur was geïnstalleerd moest alleen draadjes knopen.
Wie kan mij vertellen wanneer ik juiste snelheid heb?

Admin: Adresgegevens in URL verwijderd i.v.m. privacy

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat geeft je modem aan bij Dsl status? Welke snelheid wordt bij ADSL2+ genoemd?
Reputatie 2
Badge +2
hier info fourstack Actuele Beschikbaarheid
Wat
Koper
Beschikbaar

Distributiepunt(en)
Sk-AAW, Sk-C
Internet Snelheid
100 Mbit/s
iTV
2 HD

Technologie
Internet Snelheid
ADSL2+
13 Mbit/s
VDSL2*
100 Mbit/s
Bonding*
-
*
ISDN niet mogelijk bij VDSL en Bonding.

Modem info
DSL link informatie
Link status Up
Showtime 56 h 58 min 53 s
Modulation type VDSL
Actual rate (Up/Down) 2233/19080 kbps
Attainable rate (Up/Down) 2256/23341 kbps
Noise margin (Up/Down) 6.1/6.2 dB
Line attenuation (Up/Down) 0/24.8 dB
Output power (Up/Down) 12.4/14.4 dBm
Data path (Up/Down) Interleaved/Interleaved
Interleave depth (Up/Down) 41/603
Interleave delay (Up/Down) 7/16 ms
INP (Up/Down) 2/6 Symbolen
Profile 8b
CRC errors (Up/Down) 1/3
FEC errors (Up/Down) 361/113924
Reputatie 7
Badge +30
Ah, t lijkt er op dat je op de wijkcentrale bent aangesloten en niet op de straatkast. Zou de monteur nog iets gaan doen?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi MachielAtsma, welkom op het forum! Goed dat je deze vraag hier stelt. Robin zit met zijn antwoorden inderdaad in de goede richting. Hoewel je lijn als is omgezet van ADSL naar VDSL zit er nog geen Vectoring op, waardoor je nu nog niet hoger komt dan ongeveer 20 Mbit/s.

De verbinding kan ik voor je omzetten naar VDSL met Vectoring. Je hebt daarvoor een privébericht ontvangen met meer info. Reageer daarop en ik zet dit voor je in gang :)

Ik zie overigens dat je momenteel nog het Alles-in-1 Thuis Standaard pakket hebt. Dit abonnement is al iets verouderd en wordt geleverd met een maximale snelheid van 50 Mbit/s. Wil je meer internetsnelheid, dan moet het abonnement gewijzigd worden naar Alles-in-1 Standaard. Maar geen zorgen, ook dat kan ik voor je doen.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Machiel, zoals we in privéberichten besproken hebben, wordt je verbinding op 26 juli omgezet naar VDSL met Vectoring. Laat je me dan weten of de internetsnelheid ook daadwerkelijk omhoog is gegaan? Ik hoor graag van je 🙂
Reputatie 7
Badge +22
In een privébericht vertelt Machiel dat z'n verbinding gisteren inderdaad is omgezet. Alles werkt naar behoren en de internetsnelheid is fors toegenomen 🙂

Reageer