Vraag

internet snelheid

  • 2 April 2019
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

hoe kan het dat de snelheidstest zegt dat ik een 100 mb verbinding heb maar dat ik moet wachten op het laden van video`s op youtube en de satelietbeelden van google maps niet eens laden


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo, welkom hier. Dat is voor mij ook een raadsel. Om dit te kunnen achterhalen ga ik een paar vragen stellen.

  1. Op welk apparaat maak je gebruik van internet?
  2. Gaat dit via WiFi (draadloos) of via een kabel?
Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
wij hebben 2 mobiele telefoons die langzame wifi ervaren ondanks herhaaldelijk resetten en meten van de wifisnelheid. heb inmiddels 2 experia wifi`s die ook niet echt bevredigend werken.
tevens heb ik 2 pc`s met internet via een kabel waarbij we op het inladen van website moeten wachten alsof het een inbelverbinding betreft. de pc`s zijn aangesloten via een router die op de modem is aangesloten. ook geprobeerd met de kabel direct in de pc, wat ook niet het gewenste resultaat opleverde.
als je overal de snelheid op meet is het er wel maar het komt er niet uit.
ik weet niet wat het is.

heb inmiddels mijn profiel aangevuld
Reputatie 7
Badge +24
Aan de snelheid zou het niet moeten liggen, al helemaal niet als het om 2 pc's die bekabeld zijn. Wat krijg je te zien als je hier een test doet bekabeld? Vind je het goed als ik je modem even terugzet naar fabrieksinstellingen?
Reputatie 7
Badge +24
Fam Van Egmond, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.