Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hallo, welkom hier. Dat is voor mij ook een raadsel. Om dit te kunnen achterhalen ga ik een paar vragen stellen.
- Op welk apparaat maak je gebruik van internet?
- Gaat dit via WiFi (draadloos) of via een kabel?
wij hebben 2 mobiele telefoons die langzame wifi ervaren ondanks herhaaldelijk resetten en meten van de wifisnelheid. heb inmiddels 2 experia wifi`s die ook niet echt bevredigend werken.
tevens heb ik 2 pc`s met internet via een kabel waarbij we op het inladen van website moeten wachten alsof het een inbelverbinding betreft. de pc`s zijn aangesloten via een router die op de modem is aangesloten. ook geprobeerd met de kabel direct in de pc, wat ook niet het gewenste resultaat opleverde.
als je overal de snelheid op meet is het er wel maar het komt er niet uit.
ik weet niet wat het is.
heb inmiddels mijn profiel aangevuld
tevens heb ik 2 pc`s met internet via een kabel waarbij we op het inladen van website moeten wachten alsof het een inbelverbinding betreft. de pc`s zijn aangesloten via een router die op de modem is aangesloten. ook geprobeerd met de kabel direct in de pc, wat ook niet het gewenste resultaat opleverde.
als je overal de snelheid op meet is het er wel maar het komt er niet uit.
ik weet niet wat het is.
heb inmiddels mijn profiel aangevuld
Aan de snelheid zou het niet moeten liggen, al helemaal niet als het om 2 pc's die bekabeld zijn. Wat krijg je te zien als je hier een test doet bekabeld? Vind je het goed als ik je modem even terugzet naar fabrieksinstellingen?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.