Beantwoord

Internet snelheid buitengebied

  • 28 April 2019
  • 2 reacties
  • 117 keer bekeken

Mijn internetsnelheid in het buitengebied (postcode 8166 GR is maximaal 20 tot 25 mb, sindskort heb ik van KPN een 4 G modem ontvangen en de snelheid is practisch niet gewijzigd
Binnenkort komt glasvezel in ons buitengebeid, maar KPN doet niet mee als provider en ik wil alle producten van KPN behouden, dus ook mijn huidige e-mail adres van KPN
Waarom doet KPN niet mee als provider is mijn buitengebeid en ziet u een oplossing
icon

Beste antwoord door Marina_ 30 April 2019, 10:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Gerrit Brummel, Welkom op het forum. Door wie wordt er bij jou glasvezel aangelegd? Wanneer wij geen overeenkomst hebben met de netwerkbeheerder die glasvezel gaat aanleggen, hebben wij geen toestemming om apparatuur te plaatsen in hun wijkcentrales. Wanneer op jouw adres al glasvezel wordt aangelegd, is de kans klein dat KPNNetwerk dit ook gaat doen. Glasvezel is natuurlijk erg aantrekkelijk qua snelheid, maar zou graag nog eens willen kijken of we je nog iets anders kunnen bieden. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer