Beantwoord

Internet snelheid erg traag thuis

  • 11 June 2019
  • 9 reacties
  • 402 keer bekeken

Waardeloos,waardeloos, waardeloos,waardeloos....nogmaals wat n waardeloze service geven jullie zeg kpn,5mb in een buitengebied dat is wel zeer slecht en vooral bloedirritant, ze schieten mensen naar de maan maar n beetje snellere internet blijft verdomde moeilijk.ja 5 euro korting pfffff geweldig maar ik betaal liever 10 euro meer voor een betere service en snellere internet.KOM EENS MET EEN GOEDE OPLOSSING KPN IPV 5 EURO KORTING!!!!!! dramaaaahhhhh.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
icon

Beste antwoord door Nadia 12 June 2019, 16:44

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
@Peters.kanters , de frustratie spat van je af zeg. Heb je al gekeken of Dit hier een mogelijke oplossing voor je is. Is gratis en van de KPN. Ik zelf heb dit ook en heb 40mbs 😀
Oke dankjewel...maar is t wel gratis!?
Oke dankjewel...maar is t wel gratis!?
Hallo @Peters.kanters Je schrijft zelf dat je wel 10 euro over hebt voor sneller internet, waarom dan die vraag over gratis?
Sneller Internet Buitengebied
is niet "gratis" het zit bij je pakket als je over adsl een "slechte" langzame verbinding hebt
in dit geval kost je het 5 euro omdat deze korting dan verloopt
maar zorg eerst dat je iemand met een mobiel kpn / t-mobile kan testen
vaak waar ik 4g+ heb haal ik op t-mobile 350mbit met kpn nog geen 10mbit
dan kun je beter naar t-mobile gaan (sorry kpn)
maar dat zal je eerst moeten testen met een kennis ofzo
Reputatie 7
Hallo @Peters.kanters, welkom terug op het KPN forum. Balen dit! Goed om het van je af te schrijven, dat kan hier ook. Maar, ik zie dat we het hier al vaker over hebben gehad. Helaas is het niet op te lossen binnen een afzienbare tijd. Ook zuur, in jouw regio is Sneller Internet Buitengebied niet beschikbaar. Je geeft aan dat je graag over zou stappen naar de concurrent als dat mogelijk was. Jammer genoeg is dat geen optie, omdat onze conculega helemaal geen telecominfra in jouw woonwijk, voormalig bungalowpark, heeft aangelegd. Het is dus roeien met de riemen die je hebt... We gunnen iedereen het aller beste netwerk, daar werken we ook hard aan! Dat is niet zomaar geregeld, een netwerk upgraden of opnieuw aanleggen is een hele grote operatie. Een welbekende kwestie van tijd voordat we iedereen hebben omgezet naar Vplus of glasvezel.

Tip, schrijf je in op de nieuwsbrief van KPN NetwerkNL (voorheen Reggefiber). KPN NetwerkNL levert dé telecom infrastructuur van Nederland. We houden je op de hoogte met de nieuwsbrief van onze werkzaamheden aan het nieuwe netwerk en wat dat betekent voor jouw adres.

Nog een verzoek, het is bij ons op het forum gebruikelijk om 1 topic per vraag aan te maken. Dit is in onze huisregels opgenomen. Wanneer je een antwoord hebt ontvangen maar nog vragen hebt, meld dat dan in je bestaande topic. Dan kunnen we meteen doorpakken vanaf het punt waar we waren gebleven. Scheelt ook een hoop werk voor de KPN Communityleden en je krijgt niet herhaaldelijk hetzelfde advies. Heb je hier nog vragen over? Stel ze gerust!
Dat is ook het grote probleem nu heeft KPN het alleenrecht en kunnen ze dus doen en laten wat ze zelf willen,als er meer concurrentie was geweest dan had KPN absoluut wel stappen genomen om zijn klanten 'tevreden ' te stellen,zo gaat het helaas al jaren!!!
Reputatie 7
Nou, je kan er wel wat mee doen. Via Mijnaansluiting.nl, hét nationale portaal voor alle aanvragen van aansluitingen van: elektra, warmte, water, riool en media/telecommunicatie kun je de kabel aanvragen. Dat is niet kosteloos, maar dan heb je wel meer keus wat betreft telecomproviders in huis.

Ik snap oprecht je frustratie. Als er een andere provider jou een beter aanbod kan doen met méér snelheid, dan is de keus snel gemaakt. Ik moet je helaas (voorlopig) teleurstellen. En daar mag je ook best verbolgen over zijn. Ik ben het alleen niet met je eens dat we doen en laten kunnen wat we maar willen. Onze organisatie bestaat bij de gratie van onze klanten, ons doel is om een veilig, betrouwbaar en toekomstbestendig netwerk op te bouwen. Want, zodra een ander een beter telecomnetwerk bij jou aanlegt dan zijn we je kwijt, dat is niet onze bedoeling! Je woont in een mooie omgeving, voormalig bungalowpark, maar dat heeft wel het nadeel dat er tijdens de aanbouw geen of voldoende rekening met de telecomvoorzieningen is gehouden. Immers, het park was bestemd voor recreatie.

We zijn nu en de aankomende jaren flink aan het uitbreiden met het aller snelste netwerk, glasvezel. Het is afwachten of en wanneer je aan de beurt bent. Daarover wordt je op de hoogte gehouden als je je inschrijft op de KPN NetwerkNL nieuwsbrief.
Het gaat ook niet om alleen de kpn maar om alle providers,zodra er 1 bv de belkosten gaat verlagen dan kunnen alle providers dat ook opeens en ik weet zeker als er n provider komt die hier wel wil zorgen dat er sneller internet komt dat de KPN dat ook opeens kan 😉 ook zijn er al piipen in de grond gebracht voor glasvezel...dus het lijkt mij n fluitje van een cent.als er nieuwbouw wordt gebouwd dan zegt de kpn ook niet van jullie moeten eerst even wachten want we gaan eerst de buitengebieden doen,lijkt mij eigenlijk wel zo eerlijk.maarja het blijft een monopoliepositie en ik zal blijven klagen!
Mvg Peter kanters
Reputatie 7
Dat is je goed recht Peter. Klagen mag altijd. Zolang je voor dezelfde klacht maar binnen je bestaande topic blijft, dan hoor je mij niet klagen 😉

Reageer