Vraag

Internet stopte

  • 2 February 2019
  • 15 reacties
  • 131 keer bekeken

goed, ik heb een vraag, waarom het internet niet gaat, het ging goed gedurende 10 dagen en stopte

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jorrel, welkom hier. Ik heb toch iets meer informatie nodig. Gaat het hier om internet op je mobiel? Of op de vaste verbinding thuis? Werkt internet helemaal niet meer en dit op meerdere apparaten? Als het om de vaste diensten thuis, heb je je Experiabox ook gereset? Ik hoor dit graag van je. Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
goed, het gaat over internet op je mobiele telefoon, een week gaat heel moeilijk, en ik zou graag willen weten wat de oorzaak is
Sorry dat ik zo laat schrijf, maar het is de hele dag aan het werk en ik heb geen toegang tot de telefoon
Reputatie 7
Badge +24
Geen enkele probleem dat het zo laat is. 🙂 Dat is voor mij ook een raadsel. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan ik kijken of je abonnement op orde is. Kun je verder wel bellen met je mobiel?
ja, ik kan bellen en alle gegevens zijn compleet, maar het gaat sowieso erg slecht
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie nog steeds geen gegevens van jou op je profiel. Klik hier om het aan te vullen, vergeet het niet om het daarna op te slaan.
Ik woon niet in Nederland, ik ben een vrachtwagenchauffeur, ik heb alleen een kpn-kaart met onbeperkt internet, ik reis door Europa, ik gebruik roaming
de factuurdatum is 19, internet heeft tot nu toe erg goed gewerkt, maar voor een week gaat het erg slecht
Reputatie 7
Badge +24
Dat snap ik, maar je hebt toch wel een 06-nummer van die simkaart? In het buitenland ben je overigens ook afhankelijk van de locatie en het bereik waar je precies rijdt. Waar heb je hier last van in Europa?
**** toegevoegd (aan profiel ivm privacy), dit is mijn telefoonnummer, mijn excuses, maar ik begreep de vraag eerst niet, het is nu duidelijk
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, ik zie van onze kant geen gekke dingen. Heb je dit op een bepaalde plek of land? En werkt je internet helemaal niet? Of traag? Je toestel ook een keer opnieuw opgestart en eventueel handmatig verbonden met een netwerk daar?
vanaf het begin werd het geactiveerd in Nederland en vouchers worden maandelijks gevuld, op het moment dat het erg langzaam gaat, wordt de telefoon ingesteld om automatisch verbinding te maken, geen wijzigingen of manipulaties aan te brengen, en ik heb een aantal collega's met een kpn-kaart, voor hen
Reputatie 7
Badge +24
Jorrel, volgens mij mis ik de 2e helft van je bericht hierboven. Zou je ook aan willen geven of je dit nu op een bepaalde plek hebt of een bepaald land? Het enige wat ik namelijk kan bedenken is dat het aan de dekking ligt op die locatie.
Dus in België, Frankrijk, Engeland en zelfs in Nederland is alles hetzelfde
Reputatie 7
Badge +24
Jorrel, zou je het nu nogmaals willen proberen? En anders eventueel even de SIM eruithalen en daarna weer indoen? Als dat ook niet werkt ga ik de bundel opnieuw activeren.