internet storing

• 18 april 2012
  • 15 reacties
  • 8218 keer bekeken

Hallo ik heb nu al 2 weken last van mijn internetverbinding ik val er steeds uit heb al van alles geprobeerd maar niks helpt ik heb geprobeerd contact op te nemen met jullie via live chat en email .

Live chat daar werd ik weer uit gedonderd en op de mail heb ik helemaal geen antwoord.

Ik heb een experia modem en ik heb mijn laptop nodig ook voor zakelijk gebruik dus het is heel lastig kunnen jullie me nu dan wel eindelijk eens antwoord geven?

15 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Kun je iets meer vertellen? Bedraad, draadloos?
Als je niet meer kunt surfen, verandert er ook iets qua lampjes op je modem?

Welk modem heb je precies?

Dit kan namelijk aan twee kanten fout gaan.

De verbinding tussen modem en centrale kan verbreken, maar ook die tussen je computer en het modem.

ik heb een draadloos modem experiabox en ja als ik eruit val gaan de lampjes knipperen en weer zoeken naar internet.

Als ik gewoon intrnet heb zoals nu dan brand de 1ste en nummer 4,5,6,7,

als internet uitvalt dan is lampje 1 aan en 4 en 6 knipperen dan en vervolgens gaat 7 ook weer aan

Reputatie 6
Badge +7
dit lijkt op een verbrekende lijn, waar heeft u het modem staan en waar zit het aansluitpunt van KPN ? verder ben ik benieuwd hoelang de kabel is tussen modem en aansluitpunt en of het een ronde of platte kabel is

ik heb het modem vlakbij de laptop staan en het is een platte kabel en vlakbij aansluitpunt van kpn.

Daarbij heeft het jaren goed gewerkt alleen de laatste 2 weken niet het ligt niet bij mij of het modem is kapot of er is iets bij jullie fout.

Reputatie 6
Badge +7
Die platte kabel MOET er toch tussen uit ook al heeft het jaren gewerkt een platte kabel kon vroeger  wel gebruikt worden met de lagere snelheden van die tijd. alleen met de nieuwe snelheden is de kwaliteit van de bekabeling veel belangrijke geworden dan vroeger. toen men nog maar 1.5 of 4Mb had, het modem moet ik toe geven is ook een oudje als ik u wel zou ik toch eerst een andere kabel gaan testen { een ronde } en als dit niet werkt toch even bellen 09000244 zodat men uw lijn en modem kan uit meten

over welke kabel heb je het namelijk er zit ook een ronde in.

en als ik de laptop met kabel aansluit dan valt ie ook steeds weg daarom denk ik dat mijn modem kapot is

Reputatie 6
Badge +7
de kabel van de poort ADSL { op het modem} naar de aansluiting van KPN moet dus rond zijn en niet langer dan 2 Meter, als het internet signaal niet goed aankomt bij het modem omdat de kabel niet lekker is gaat het modem ook verbrekingen vertonen. M.A.W dan zal het internet met of zonder kabel problemen gaan krijgen. als het met een nieuwe kabel nog niet is opgelost dan kunt u pas aan het modem gaan denken

dat is dus een ronde kabel en nog helemaal in orde

Reputatie 6
Badge +7
Dan wordt het toch ff bellen zodat men u modem kan meten en eventueel kan omruilen

ja heb je een gratis nummer? ik vind het verschrikkelijk dat de klanten ook nog moeten betalen voor een duur internet

Reputatie 6
Badge +7
nee ik heb geen gratis nummer voor je maar als je 10 Min moet bellen kost dat 1 euro

http://forum.kpn.com/t5/KPN-Telefonie/kosten-baten-0900-nummer/m-p/25583

weet je laat maar ga naar een andere provider die helpen beter

Reputatie 6
Badge +7
ok, geen dank graag gedaan

zeer slechte service van KPN na heeeeeeeel veel mailsdie ze niet beantwoorden en chat kunnen ze je niet eens helpen alleen mensen op kosten jagen na 35 jaar ga ik dan ook weg bij KPN zowel internet/bellen als mobiel bellen met 2 telefoons.

Hartelijk dank KPN voor al die jaren

Reputatie 7
Badge +12
Beste Rinus46,

Vervelend dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Kunt u mij een postcode en huisnummer sturen in een privébericht, dan kijk ik de internetverbinding graag voor u na.

Met vriendelijke groet,

Allart

Reageer