Hallo bij jullie is het bekend dat er al dagen een storing is en nu geloof ik wel dat jullie daaraan werken... maar inmiddels gaan wij zo wel over onze eigen internetbundels gaan jullie dit vergoeden?
Mvr vera
icon
Beste antwoord door Erwin van KPN26 July 2019, 21:18
Hoi @Veratheissen . Welkom op het forum!
Wat een vervelende situatie! Als ik je bericht goed lees is er in jouw omgeving een storing gaande? Geldt dit voor meerdere adressen? Mocht dat het geval zijn, kun je (als de storing is opgelost) via de deze pagina: https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/ een vergoeding voor de dagen dat je geen diensten had, aanvragen. Uiteraard hoop ik dat ze het dan zo snel mogelijk hebben gerepareerd!
Mocht de situatie anders zijn, laat het weten!
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog andere vragen hebben, weet je mij te vinden! 🙂
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.