Beantwoord

Internet storing kpn

  • 19 juli 2017
  • 5 reacties
  • 448 keer bekeken

De KPN meldt dat er een internet storing is vanaf 13.19 uur tot 17.15 uur.
Wat is er aan de hand?
Hoe kunnen ze weten dat de storing om 17.15 uur opgelost zal zijn?
icon

Beste antwoord door Paul_ 24 juli 2017, 10:33

Hey @Chrisvdp, welkom! Is de storing inmiddels opgelost? In Almere was er inderdaad hardware defect. Dat zou inmiddels opgelost moeten zijn.

Wat de tijden betreft klopt het wat Clevegt en Robin aangeven. Op afstand is in veel gevallen te zien wat er fout gaat. En dat is het een schatting hoeveel tijd het kost om een monteur ernaartoe te sturen en het probleem op te lossen (bijvoorbeeld hardware vervangen).


Tips voor andere lezers bij een storing


Heb je last van een storing? Kijk dan allereerst op onze website om de actuele storingen te bekijken of problemen op te lossen. Door je postcode in te vullen kunnen wij kijken of er een bekende storing is in jouw omgeving.

Problemen en storingen

Geen of traag internet? Storing op je tv? Problemen met Vast bellen of hulp nodig met je mobiel of tablet? Op onze website gaan we stap voor stap het probleem met je oplossen.

Staat je probleem of storing er niet bij?

Plaats dan je vraag in de betreffende categorie: op ons forum, onze forumleden en KPN medewerkers helpen je graag verder.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Dit is volgens mij een streef tijd, ik heb ook een sms ontvangen dat morgen
rond 15:13 uur het probleem opgelost zou moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Almere

In dit geval (Almere toch?) is er een onderdeel kapot. De monteurs werken in iedergeval hard om dit opgelost te krijgen!

De eindtijd is een schatting. In dit geval weet ik niet precies waar die op gebaseerd is maar meestal is dit gebaseerd op de tijd dat soortgelijke problemen duurden, reistijden van monteurs en/of producten of schattingen van de monteurs terplaatse.

Zoetermeer

In Zoetermeer is er iets anders aan de hand. Wat precies de reden is weet ik niet. Sorry.

Robin
Reputatie 6
Badge +10
Zoetermeer is kabelbreuk. Zie omroep West.
Reputatie 7
Badge +24
Hey @Chrisvdp, welkom! Is de storing inmiddels opgelost? In Almere was er inderdaad hardware defect. Dat zou inmiddels opgelost moeten zijn.

Wat de tijden betreft klopt het wat Clevegt en Robin aangeven. Op afstand is in veel gevallen te zien wat er fout gaat. En dan is het een schatting hoeveel tijd het kost om een monteur ernaartoe te sturen en het probleem op te lossen (bijvoorbeeld hardware vervangen).
Reputatie 7
Badge +24
Hey @Chrisvdp, welkom! Is de storing inmiddels opgelost? In Almere was er inderdaad hardware defect. Dat zou inmiddels opgelost moeten zijn.

Wat de tijden betreft klopt het wat Clevegt en Robin aangeven. Op afstand is in veel gevallen te zien wat er fout gaat. En dat is het een schatting hoeveel tijd het kost om een monteur ernaartoe te sturen en het probleem op te lossen (bijvoorbeeld hardware vervangen).


Tips voor andere lezers bij een storing


Heb je last van een storing? Kijk dan allereerst op onze website om de actuele storingen te bekijken of problemen op te lossen. Door je postcode in te vullen kunnen wij kijken of er een bekende storing is in jouw omgeving.

Problemen en storingen

Geen of traag internet? Storing op je tv? Problemen met Vast bellen of hulp nodig met je mobiel of tablet? Op onze website gaan we stap voor stap het probleem met je oplossen.

Staat je probleem of storing er niet bij?

Plaats dan je vraag in de betreffende categorie: op ons forum, onze forumleden en KPN medewerkers helpen je graag verder.

Reageer