Beantwoord

Internet storing Rotterdam - West

• 29 januari 2015
  • 1 reactie
  • 179 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik ben bij xs4all en daar heb ik al enkele dagen last van storing. Sinds dit weekeinde had ik last van een steeds langzamer wordende internetverbinding. Sinds vanochtend helemaal niets meer. Men vertelde mij dat er een kabelbreuk is. 

Wat ik vreemd vind is dat ik niets daarover kan vinden bij KPN, en Xs4all alleen een melding heeft van twee weken terug. 

Ik wil daarom vragen of KPN dit kan bevestigen en dit even ergens op een website kan zetten zodat ik in de gaten kan houden wanneer het opgelost is. Uiteraard hoor ik het ook graag of er een schatting is wanneer dit opgelost wordt, want internet over 3g is niet bepaald fijn.

Hebben meer mensen hier last van?

icon

Beste antwoord door Nienke_ 1 februari 2015, 17:25

Hoi Dennis,

Excuus voor de late reactie. Door drukte zijn we niet eerder aan je bericht toegekomen.

Wanneer er een storing gaande is wordt dit zo snel mogelijk gemeld op onze storingspagina. Op 29 januari is er geen storing gemeld in Rotterdam West. Is alles uiteindelijk goed gekomen?

Nienke

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Dennis,

Excuus voor de late reactie. Door drukte zijn we niet eerder aan je bericht toegekomen.

Wanneer er een storing gaande is wordt dit zo snel mogelijk gemeld op onze storingspagina. Op 29 januari is er geen storing gemeld in Rotterdam West. Is alles uiteindelijk goed gekomen?

Nienke

Reageer