internet storing ten einde raad

  • 25 juli 2013
  • 7 reacties
  • 4564 keer bekeken

Hoi,

Ik ben benieuwd of iemand mijn ervaring kan delen?

Sinds maandag15 juli zonder reden geen internet meer op mijn kantoor.

Van mijn 1e melding wordt er geen 'ticket'aangemaakt, dag later weer bellen

Er is veel begrip en er wordt regelmatig beloofd dat ze terug bellen...

Inmiddels 2 monteurs verder en 2 afspraken met monteurs die niet komen opdagen, wacht ik nog steeds op internet/terug gebeld te worden. Vandaag van 8 tot 10 weer tevergeefs gewacht op monteur.

Help!! dit kan toch niet zo? sta met mijn rug tegen de muur en wordt van kasje naar de muur gestuurd.

Wat moet ik doen?

Bart


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Bart,

Door omstandigheden is Boudewijn vandaag niet aanwezig.

Ik zal hem dinsdag aangeven dat je hem bericht hebt gestuurd en hij zal ongetwijfeld aansluitend weer contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 4
Badge +9
Beste bartpekelharing, 

Welkom op het forum! Ik hoop niet dat anderen je ervaring kunnen delen. Tenminste niet bij KPN, maar dit zul je begrijpen. Wanneer er geen internet is en je meldt dit bij de helpdesk, dan zal geprobeerd worden om dit tijdens het eerste gesprek al meteen te verhelpen. Soms echter lukt dit niet en wordt er, zoals jij al aangeeft, een ticket aangemaakt. Nader onderzoek is dan noodzakelijk. Deze tickets worden in de regel binnen een dag opgepakt door een specialistische afdeling, welke de afwikkeling verder voor zijn rekening neemt. Net zo lang tot het probleem is verholpen. 

Je geeft aan dat je 2 monteurs verder bent, wat duidt op een redelijk afwijkende situatie. Ik ga graag voor je na hoe dit in elkaar zit en wat er aan de hand is. Hiervoor moet ik je dossier in kunnen. Zou je me daarom in een privébericht je naam, postcode/huisnummer, telefoonnummer en soort abonnement willen sturen? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen, pak ik het op en hou je op de hoogte!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn. 

Reputatie 4
Badge +9
Beste Bart, 

Bedankt voor je privé-bericht. In je dossier zie ik inderdaad een ticket in behandeling bij de Technische Dienst. Op de achtergrond wordt aan je storing gewerkt. Voor vandaag staat er overigens een omzetting gepland in de centrale. Ik wacht deze werkzaamheden graag af, er vanuit gaande dat deze de oplossing bieden. 

 

Excuses overigens voor het ongemak!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn.

Hoi Boudwijn,

ik heb vanmorgen middels prive bericht de gevraagde informatie achter gelaten.

Ik heb helaas nog niet vernomen?

1e dag werkweek 3 zonder internet.

Groet Bart

Hoi Boudewijn,

Kun je vandaag aub duidelijkheid geven wanneer ik weer internet kan verwachten op mijn kantoor?

Groet Bart

Hoi,

Gister middag eindelijk de storing na 2 weken en 2 dagen verholpen! De monteur heeft een directe lijn binnen gebracht en... opgelost. De vraag waarom de andere monteurs dat niet konden werd lacherig afgedaan? Na een uurtje wordt ik vriendelijk gebeld door KPN met de vraag of de storing verholpen is?

Nu nemen ze natuurlijk wel de moeite om even(terug) te bellen?

Ik vertel de dame in kwestie dat het nog al wat voeten in aarde heeft gehad.'nou'zegt ze, ik verbind u door met de afdeling administratie want u heeft wel recht op een compensatie. Daar kreeg ik een aardige juffrouw die begripvol geen benul heeft van situatie, op haar scherm slechts de helft van wat er werkelijk gebeurd is. Ze berekend de dagen en doet er een schepje boven op!? wel geteld 9 euro korting op het maand bedrag van 26,50. Dit is natuurlijk totaal niet inverhouding met de ellende en extra werk wat ik ermee heb gehad. Omdat ik zo teleurgesteld geageerde ging ze nog na vragen of er meer mogelijkheden waren. Na 6 min wachtstand was het antwoord negatief. En ging ze over tot het 'opmaken'van de creditering van 9 euro. Ze vroeg mij weer inmiddels voor de 3e keer in de wachtstand te gaan. Ik vroeg of dat echt nodig was ze heeft al onze gegevens! Het was wel nodig... Na 28 minuten en 34 seconden heb ik opgehangen! Wat een aanfluiting is dit zeg... Ik ben er al uren mee bezig geweest en nu voor die schamele 9 euro bijna een half uur in gesprek.

Voor de formaliteit zal ik melden dat jullie prive en zakelijk naar de toekomst een klant kwijt zijn en binnen mijn netwerk zal ik niet schromen om deze gang van zaken te uiten.

Succes verder!

Jij bent niet de enige die dit overkomt en dan doet men net of dit een uitzonderlijk geval is. Ik het sinds 23 juli geen internet meer. Mijn signaal is wel aanwezig maar er wordt geen sessie opgezet. 3 monteurs verder en een hele hoop gebel ik denk zo'n 5 a 6 uur is het nog steeds niet opgelost. Er zou hier een poort worden gewisseld want de kaart waar ik op zit werkt niet goed. Dit zou afgelopen maandag gebeuren maar dit is niet gebeurt omdat na een reset van de kaart internet weer 1,5 dag heeft gewerkt. Men wil bij KPN je niet verder helpen ze zijn je liever kwijt als klant. Ik heb al 8 jaar ADSL via KPN maar nu kunnen ze je niet meer verder helpen. Iedere persoon aan de telefoon roept wat anders het is gewoon niet meer normaal zoals je als klant behandeld wordt. Soms word er begripvol gereageerd maar het helpt helemaal niks. KPN los de storing nu eens op! Ik ben ook ten einde raad. Ik moet mij als klant houden aan mijn contract dan moet KPN dat ook doen!!!

Reageer