Beantwoord

Internet super traag, resetten helpt niet

  • 22 September 2022
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Ik heb al de hele avond heel erg traag internet wat het online game onmogelijk maakt. De latency is normaal tussen de 30 en 50 ms en nu tussen de 700 en 800ms. Online en handmatig modem resetten heeft niets geholpen en de conclusie die kpn dan trekt is dat ik een monteur moet bestellen voor €60 ipv dat ze gewoon even communiceren dat ze problemen hebben met het internet. Erg vermoeiend dit

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 27 September 2022, 10:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

@traag_internet Hoi en welkom!

Ik lees dat jouw internet traag was, de avond dat je dit topic aangemaakt hebt. Het is vrij druk op het moment, waardoor we minder snel bij je topic zijn dan anders. Hoe staat het er nu voor? Als het nog niet opgelost is, dan raad ik je aan om zo veel mogelijk informatie te delen. Hoe gebruik je internet, via wifi of ook via een kabel? Test de internetverbinding eerst via een internetkabel en doe dan een speedtest. Speelt dit op één of meerdere apparaten? Alle details zijn welkom. Zo wordt het zowel voor mij als voor andere behulpzame forumbezoekers gemakkelijker om met je mee te denken.