Vraag

Internet te traag

  • 23 June 2020
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Mijn zoon heegt een nieuwe game pc maar internet is te traag in zijn kamer. Pc werrkt nu via Wifi. Hebben we nog een modem nodig? Of moet er iets in abonnement veranderd worden?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Reputatie 7
Badge +24

Een kabel van de Experiabox naar zijn kamer. Dat heeft u nodig.

Reputatie 7

Plaats een de app WiFi Analyzer op een Android telefoon of tablet en meet de veldsterkte van de wifi in de kamer van jouw zoon.

Hoeveel dBm meet je?

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Wibopiet Welkom op het forum. Je hebt al verschillende vragen/antwoorden gekregen. De beste oplossing is die van @Nick83, bekabeld internet is altijd het beste. Ik kan mij alleen voorstellen dat dit niet het makkelijkste is. Daarom zouden we eerst nog kunnen kijken naar een andere oplossing. De vraag die @Joep1965 stelt ben ik ook benieuwd naar. Voor wat betreft de wifi verbinding zou je dan weer de stap van @wjb kunnen uitvoeren. Zou je voor mij ook je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

Reputatie 7
Badge +15

@Wibopiet Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!