Beantwoord

Internet te traag op slaapkamer

  • 26 August 2019
  • 4 reacties
  • 250 keer bekeken

Beste lezer,

Onze router staat in de woonkamer en op mijn slaapkamer aan de andere kant van het huis heb ik af en toe slechte wifi. Voornamelijk als ik via de ITV KPN tv wil streamen naar mijn chromecast. Ook wil ik in de toekomst een computer aanschaffen.
Ik ben bang dat daar dezelfde internet problemen zullen gelden als bij de chromecast.
Mijn vraag is of dit makkelijk op te lossen is, wellicht dmv een versterker?

Mvg,

Droog
icon

Beste antwoord door Joep1965 26 August 2019, 14:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19
Begrijpelijk dat je graag goed Wi-Fi wil. En dat kan ook. Heb je de Wi-Fi tuner al gedaan?? Die vind je op de site! Ik ben ook benieuwd wat deze site zegt over de te behalen snelheid.https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Wi-Fi is sterk afhankelijk van externe factoren, zoals (beton)vloeren, muren, isolatie, magnetrons etc. Dat jij op de slaapkamer aan de andere kant van het huis geen goede Wi-Fi haalt verbaast me daarom niets. Dat is bij mij niet anders. Vooral video heeft daar last van. De WiFi tuner vind je hier.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @F. Droog, welkom! Heel vervelend dat het internet in je slaapkamer niet optimaal is. Ik ben daarom inderdaad benieuwd welke snelheid je kunt halen én het belangrijkste: of de Wifi tuner verbetering oplevert. De Wifi tuner zal, afhankelijk van de resultaten een bepaalde uitkomst bieden. Mocht je naar aanleiding daarvan nog vragen hebben of mocht het nog niet beter zijn, laat het gerust weten. We helpen je graag.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.