Vraag

Internet thuis werkt niet.

  • 12 May 2021
  • 17 reacties
  • 132 keer bekeken

We hebben al de hele dag geen wifi.Er is ws een probleem met het modum (al geeft deze zelf niks aan). Kpn geeft aan : De KPN verbinding werkt correct maar er is een probleem bij jou thuis. Ik heb alle mogelijke oplossingen al uitgeprobeerd, maar niks helpt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sky106. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de hele dag al geen gebruik kan maken van jouw wifi verbinding. Kan je wel gebruik maken van de overige diensten? Kan je nog wel tv kijken?

Ik heb alle mogelijke oplossingen al uitgeprobeerd, maar niks helpt.

Wat heb je al geprobeerd? Heb je deze stappen op onze servicepagina al doorlopen?

 

Hoi @Vikash, tv werkt inderdaad nog wel. Ik heb alle stappen van de servicepagina doorlopen. Wifi geeft aan verbonden zonder internet. 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u versterkers in gebruik? 

@Nick83 ja, wij hebben versterkers in gebruik.. 

Reputatie 7
Badge +17

@Sky106 zou je in dat geval aan kunnen geven met welke apparaten je deze melding krijgt en of er apparaten zijn die wel werken? Zou je daarnaast ook aan kunnen geven welk modem je hebt en hoe de lampjes daarop branden? zou je daarnaast nog kunnen bevestigen dat je een reset van je modem hebt gedaan of dat dit door iemand van de klantenservice is gedaan?

@Bram_  ik heb op geen enkele apparaat in huis verbinding met internet. We hebben een experia box v8

Ik heb een reset gedaan, maar heb niet het idee dat dat iets heeft gedaan en op afstand werkt het niet. 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 ja, wij hebben versterkers in gebruik.. 

Ok. Welke? Zwart en vierkant? Zijn deze bekabeld aangesloten op de Experiabox? 

@Nick83 nee, de ronde witte (kpn super wifi punten). Wel bekabeld aangesloten op de experiabox.

Badge +19

Er gaat sowieso iets niet goed want de Wi-Fi van het modem MOET uit bij het gebruik van de super wifi's.  Probeer de super wifi's opnieuw te installeren.  Wel eerst resetten. Dan moet het wireless lampje op het modem uit gaan.

Ik heb de wifi versterkers eraf gehaald en het modem gereset. Nu blijft het rode lampje branden bij power en gebeurd er helemaal niks meer.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb de wifi versterkers eraf gehaald en het modem gereset. Nu blijft het rode lampje branden bij power en gebeurd er helemaal niks meer.

Nog een keer resetten waarbij je de resetknop wat langer vast houd. Als dat niet werkt: bellen naar 0800 0402 en zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 

Badge +19

Je hebt het resetknopje gebruikt??

Reputatie 3

Er gaat sowieso iets niet goed want de Wi-Fi van het modem MOET uit bij het gebruik van de super wifi's.  Probeer de super wifi's opnieuw te installeren.  Wel eerst resetten. Dan moet het wireless lampje op het modem uit gaan.

Bij de V8 gebeurt dat helaas niet altijd automatisch.

Het modem inmiddels opnieuw opgestart. Helaas nog geen internet. Lampje wireless knippert op het modem. 

Badge +19

Bel 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan zeg je dat er 1 poort van het modem kapot is. Soms mag een leugentje.

Ik heb inmiddels gebeld. Mocht weer alle stappen doorlopen:sweat_smile:. Werkte natuurlijk nog steeds niet dus nu krijgen we een nieuwe modem. Iedereen bedankt voor de reacties!

 

Reputatie 7
Badge +17

@Sky106 zou je nog kunnen laten weten of het nieuwe modem heeft gezorgd voor goed werkende diensten?