Beantwoord

internet traag

• 16 mei 2012
  • 4 reacties
  • 7714 keer bekeken

Mijn vraag is het internet bij ons in de buurt is zeer traag ik kan soms nog niet de anelheid halen voor waar ik het abbonement het dat is 5 mb

Ik volgend KPn op een station aangesloten die ver bij met weg zit en dat klopt  dat is balinge Afstand 3836 meter Hemelsbreed

nu blijkt dat er in orvelte ook een aansluitstation zit en volgens de de computer zit ik daar maar zo'n

903 meter hemels breed vanaf .

nu gebruik ik veel internet ik zou ook graag over willen naar Itv van kpn maar als het internet niet sneller wordt gaat dat niet lukken.

is hier geen oplossing voor hopelijk wel

Met vriendelijke groet

J de Groote

PS: het hele dorp heeft er last van dat het internet te langzaam is

icon

Beste antwoord door Joran 18 mei 2012, 12:43

Beste opelmanta,

Ik heb uw lijn bekeken. Hoewel de centrale in Orvelte hemelsbreed dichterbij is, is de daadwerkelijke afstand tot de centrale groter, ongeveer 4,9km. De lijnen van KPN lopen niet in een directe lijn naar deze centrale. Er is op dit moment helaas geen alternatief om een snellere lijn te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Joran

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik ben bang dat je pech hebt. Als je zo ver van de centrale woont, is er gewoon niet meer mogelijk.

Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/ADSL2

Reputatie 7
Badge +28
Beste opelmanta,

Zoals svandijk hierboven zegt is op basis van de afstand van 3836 meter niet veel meer snelheid mogelijk dan 5mbit. De kans is klein dat u omgezet kunt worden naar een andere centrale, maar ik bekijk graag voor u of de mogelijkheid bestaat. Kunt u mij in een privébericht uw postcode en huisnummer doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Joran

Reputatie 7
Badge +28
Beste opelmanta,

Ik heb uw lijn bekeken. Hoewel de centrale in Orvelte hemelsbreed dichterbij is, is de daadwerkelijke afstand tot de centrale groter, ongeveer 4,9km. De lijnen van KPN lopen niet in een directe lijn naar deze centrale. Er is op dit moment helaas geen alternatief om een snellere lijn te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Joran

jammer dan zou ik mee moeten leven dat het hier erg traag blijft

vriendelijk dank voor U antwoord

J de Groote

Reageer