Mijn.kpn.com geeft aan : "Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk."
Ik heb al 4 maal contact gehad met de telefonisch helpdesk. Deze lijken in de wirwar van systemen
geen verduidelijking te kunnen vinden over de exacte reden voor de stagnatie van het doorvoeren van de wijziging.
Ik heb afgelopen dinsdag het volgende SMS bericht van KPN gehad:
"Beste klant, wij hebben een probleem gesignaleerd tijdens de activatie van een van uw diensten. Wij gaan dit z.s.m. voor u oplossen. Dit kan tot maximaal 72 uur duren. Wij informeren u via SMS zodra het is opgelost. Mvg, KPN"
De 72 uur zijn inmiddels verstreken, ik heb zojuist weer de helpdesk gesproken en nog steeds geen opheldering gekregen.
Kan *iemand* mij vertellen wat er aan de hand is, hoe lang het nog gaat duren, en wat er exact aan de hand is?
Bij voorbaat dank!
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel