Vraag

internet valt dagelijks een paar keer weg

  • 2 January 2021
  • 10 reacties
  • 99 keer bekeken

internet valt geregeld weg en de frequentie van wegvallen neemt toe. Wel wifi signaal. Bij bekabelde aansluiting geen probleem.wifisignaal is met de wifimanager al een paar keer aangepast. wij hebben een experiabox V8


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @Monique K24 . Welkom op het forum.

Irritant dat wifi niet stabiel is. Ik begrijp dat dus alleen wifi wegvalt? Gebeurt dit op meerdere apparaten tegelijk?

Hoi @Monique K24 . Welkom op het forum.

Irritant dat wifi niet stabiel is. Ik begrijp dat dus alleen wifi wegvalt? Gebeurt dit op meerdere apparaten tegelijk?

Nee, internet valt weg. Telefoons en tablets en laptop geven vol wifi signaal weer, maar internet verbinding valt weg. Soms is internet op het modem dan ook rood, maar meestal niet. Heropstarten modem helpt,( hetzij via de aan/uitknop, hetzij door stroomloos te maken) maar niet voor lang. Wifi manager diverse malen gebruikt: geen resultaat. Reset van het modem helpt ook niet.

 

 

@Monique K24 . Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kan ik de lijn doormeten. 

Profiel aangevuld.

overigens: internet valt weg op alle apparatuur die met wifi verbonden is. Meestal wordt daarbij t netwerk wel herkend en hebben we ook een vol wifi ikoontje. Een enkele keer ligt het netwerk eruit.

 

Hoi @Monique K24 . Ik ga je vrijdagavond even bellen om wat opties door te spreken.

 

Niet gelukt 😏. Kun je vandaag, morgen, di of do- avond bellen of vrijdag overdag?
 

Wat dom dat ik verzuimd heb om te bellen, vrijdagavond 🥵

Gelukkig hebben we elkaar zojuist wel gesproken. Er is een nieuwe experiabox onderweg. Als het goed is, is er een SMS met logistieke informatie naar jou gestuurd. Klopt dat?

Klopt helemaal 😀

Is het nieuwe modem een verbetering?

Oor zover nu te overzien, wel 😀. We hebben nog niet het uploaden van een film getest, maar so far so good.