Internet valt elke avond weg

  • 26 June 2019
  • 5 reacties
  • 152 keer bekeken

Wij hebben een V10 box en moeten iedere avond het resetten om weer over internet te beschikken. Zowel de v10 box als grasvezelkastje zijn vervangen, maar het probleem blijft bestaan. Na een maand zijn we er wel een beetje klaar mee. Wie heeft een oplossing anders dan overstappen naar een andere provider?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

5 reacties

Badge +19
Vertel eens wat meer als je wilt. Heb je het over Wi-Fi of bedraad. Heb je wel tv?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Bontespecht Dat lijkt me inderdaad behoorlijk vervelend. De hele verbinding valt dus elke avond weg, begrijp ik dat goed? Is dat ook ongeveer op hetzelfde tijdstip? Net als Joep ben ik erg benieuwd naar de situatie thuis. Hoe heb je het één en ander aangesloten? Op die manier kan ik het probleem al beter pinpointen.

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Bontespecht Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Hoe is de situatie nu? Ik lees het graag als ik nog iets voor je kan doen.
Het probleem is er nog steeds. Het gaat over het volledig wegvallen van internet; zowel bedraad als onbedraad. Dat laatste merk je natuurlijk vaak als eerst. Postcode en andere contactgegevens heb ik toegevoegd.
Hallo @Bontespecht Dat lijkt me inderdaad behoorlijk vervelend. De hele verbinding valt dus elke avond weg, begrijp ik dat goed? Is dat ook ongeveer op hetzelfde tijdstip? Net als Joep ben ik erg benieuwd naar de situatie thuis. Hoe heb je het één en ander aangesloten? Op die manier kan ik het probleem al beter pinpointen.


Hoi Bart, de tijden zijn onregelmatig (ook ochtend) en niet door ons bijgehouden. Mogelijk kan je het moment van reset wel terug zien in de logfiles? De aansluiting is gedaan door een KPN monteur conform jullie eisen.

Reageer