Beantwoord

Internet valt in de avond weg

  • 10 May 2021
  • 9 reacties
  • 212 keer bekeken

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Bijna elke avond, ruwweg tussen 20.00 en 23.00 gaat de internetverbinding haperen. Ik merk het het eerste aan de TV. blokjes, hakkelen en uiteindelijk de melding dat de verbinding met het modem weg is. Als ik dan op de experiabox kijk, zie ik het internetlampje of uitgaan, of rood gaat branden. Ook de computerverbinding is dan (uiteraard) weg. ik woon in postcodegebied 1181. Resetten, kabels eruit halen enz. helpt niks. Op de storingspagina van KPN zijn geen bijzonderheden. Ik heb het gevoel dat het iets met overbelasting van het netwerk te maken heeft? Vooral ook omdat het probleem zich 's-avonds op verschillende tijdstippen voordoet. Zo snel als het gekomen is, is het ook weer weg. Dit moet toch echt niet te lang duren. Nu merk je pas hoe afhankelijk je bent geworden van één systeem. Vroeger met kabeltv, vaste anaologe telefoonlijn enz. was dat toch anders. Het belangrijke systeem moet dan wél feilloos werken. De abonnementkosten zijn hoog genoeg….

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 12 May 2021, 12:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @roboklok, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Hopelijk kunnen deze mensen u verder helpen, want dit is ook geen doen natuurlijk.

gedaan!

Reputatie 7
Badge +14

gedaan!

Top! Hopelijk komt het snel in orde!

Ik houd het in de gaten. Zoals te zien, is het probleem nu weer tijdelijk (?) weg. Want zonder internetverbinding had ik dit niet kunnen posten..:smiley:

Badge +19

Gebruik je dit soort dingen toevallig?

 

Nee, die heb ik niet. Alles is bij mij trouwens bekabeld

 

Reputatie 7
Badge +20

hoi @roboklok, welkom op ons forum! Ik zie dat je gegevens al ingevuld hebt in je profiel! 
Ik heb meteen de lijn even uitgelezen en zie dat je experiabox geen goede verbinding heeft. Ik kan hier meteen een monteur voor inplannen. Wanneer komt jou dit het beste uit de komende dagen?

Als je wilt kun je hierover ook met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service dat is vaak net even wat makkelijker plannen en daar heb je direct contact!

Reputatie 7
Badge +20

@roboklok, ik heb de lijn nog een keer uitgelezen en alles ziet er inmiddels weer goed uit! 
Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!

Klopt. Daarom heb ik (nog) niet gereageerd. De laatste dagen heb ik geen last meer. Maar ikzelf heb niets aan de installatie gewijzigd, dus als jullie dat ook niet hebben gedaan aan de andere kant is het niet duidelijk waarom het nu weer goed is. Als het weer anders wordt, meld ik mij!