Het internet bij mij valt meerdere keren per dag weg.
De ene keer duurt het 5 minuten en de andere keert 20 en het is er uit zichzelf weer. Modem resetten zorgt niet voor het gewenste resultaat want het is er geen seconde eerder.
Dan denk je ik bel de klantenservice. Nou wachttijd 9 minuten en 2 minuten geleden was het internet er weer dus kunnen ze niets verder “uitlezen” dan alleen de aansluiting.
Volgens de klantenservice valt de aansluiting niet weg dus moet het in het modem liggen.
Maar ja dat kunnen wij pas uitlezen als het weer weg valt.
In de tussentijd moet ik maar even een paar meter kabel door mijn huis gaan leggen en aan de laptop, smart tv, en alle wifi apparaten aansluiten aansluiten.
Alle andere modems en switches er tussen uit halen (er zijn geen andere modems en switches).
En ik moet vooral weer bellen als het opnieuw uitvalt (Alsof ik de hele dag zit te wachten tot ik KPN weer eens mag gaan bellen). Oja en de geniale tip om even via deze link:
https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen.htm#/problemen-en-storingen/internet
het probleem na te gaan als het gebeurd. Wie werken er op de klantenservice?
Als je geen internet hebt kun je niet naar een website gaan 😒
Beste KPN ik heb alleen vandaag 7 keer contact met jullie gezocht. Dit feest gaat nu al sinds februari aan. Elke keer zou het probleem bij mij liggen. De apparatuur is via de wifi (en een apparaat bekabeld) op jullie V10 modem aangesloten die aan jullie ingang van huis is geplugd.
Fix gewoon dit probleem! Ik ben zo klaar met KPN zijn service.
Of wat voor service door moet gaan.
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel