Beantwoord

Internet valt meerdere keren per dag weg, en daarmee alle andere diensten ook

  • 17 November 2021
  • 8 reacties
  • 138 keer bekeken

Meerdere malen per dag kan ik geen emails verzenden, valt mijn TV uit (fout 400), loopt Youtube op TV vast en kan wifi op mob telefoon niet gebruiken. Alle testen uitgevoerd zonder resultaat. Alleen keer op keer in meterkast de Experiabox V10A en ARRIS Vip 2952 spanningsloos maken en weer opstarten helpt. Alle fabrieksinstellingen al uitgevoerd.

Hoe lossen we dit op?

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 18 November 2021, 12:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Meerdere malen per dag kan ik geen emails verzenden, valt mijn TV uit (fout 400), loopt Youtube op TV vast en kan wifi op mob telefoon niet gebruiken. Alle testen uitgevoerd zonder resultaat. Alleen keer op keer in meterkast de Experiabox V10A en ARRIS Vip 2952 spanningsloos maken en weer opstarten helpt. Alle fabrieksinstellingen al uitgevoerd.

Hoe lossen we dit op?

heeft u glasvezel of koper?

Glasvezel

probeer eens het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos te maken.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Meneer Bert, welkom op ons forum en goed dat je dit aankaart. Het is erg lastig als alle diensten geregeld wegvallen. Ik zie dat Martijn al de tip heeft gegeven om het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos te maken. Heeft dit het probleem ook verholpen? Mocht je nog problemen ervaren, kun je dan aangeven of de lampjes op het glasvezelkastje en de Experia Box ook anders gaan branden als je de problemen ervaart? De metingen die wij uit kunnen voeren, zijn actuele metingen. Als een verbinding op dat moment werkt, is het lastig om te zien wat er speelt als de verbinding wegvalt. Het kan daarom handiger zijn om te bellen met 0800-0402 (gratis) op het moment dat de verbinding weg is gevallen. We kunnen dan direct nakijken wat er speelt en hoe dit kan worden opgelost.

Reputatie 6
Badge +8

De 10a heeft een log. Misschien kan een moderator hier meer informatie uit halen?

Dank. Ik heb glasvezelkastje een tijdje spanningsloos gemaakt en wacht af en zal bellen als het euvel zich weer aandient.

Helaas heb ik sinds kort ook last van een verbinding die meerdere keren per dag even weg valt. Vaak komt deze na enige tijd weer terug. In de v12 modem zie ik ook dat de Internet Connectivity weg valt (Op rood).

Zojuist Bram van de klantenservice gesproken en hij wil alleen een betaalde monteur toe sturen. Dat is toch niet de dienstverlening/service die je verwacht. 

Ik heb zojuist de glasvezelmodule herstart en hoop dat dat wat oplost. Anders heb ik geen idee meer hoe ik dit opgelost krijg aangezien de klantenservice ook niet kan/wil helpen. Iemand anders nog een idee?

Helaas heb ik sinds kort ook last van een verbinding die meerdere keren per dag even weg valt. Vaak komt deze na enige tijd weer terug. In de v12 modem zie ik ook dat de Internet Connectivity weg valt (Op rood).

Zojuist Bram van de klantenservice gesproken en hij wil alleen een betaalde monteur toe sturen. Dat is toch niet de dienstverlening/service die je verwacht. 

Ik heb zojuist de glasvezelmodule herstart en hoop dat dat wat oplost. Anders heb ik geen idee meer hoe ik dit opgelost krijg aangezien de klantenservice ook niet kan/wil helpen. Iemand anders nog een idee?

als het aan hem modem ligt moet hij vervangen worden.Ligt het aan wat anders wat bij kpn ligt moet je gewoon een gratis monteur krijgen.Misschien kan je een andere ethernet kabel proberen?