Beantwoord

Internet valt soms weg voor een paar seconden, ook na modemreset

  • 29 January 2023
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

Sinds dit weekend heb ik last van een wegvallende verbinding (lan / netwerk ). Dit gebeurd zo ongeveer eens in een paar uur, zo 3 a 4 keer per avond tijdens het Warzonen en het internet is weg voor 2 a 3 seconden. 👻 Cod Knalt je gelijk uit de game als dit gebeurd dus zeer onwenselijk.

 

Ik heb het modem eens reset zonder resultaat. Ook heb ik mijn ethernet kabel er eens uit gehaald en terug gestopt.

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 February 2023, 20:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 1
Badge

Heb je DSL of Glasvezel?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Ricardo.89, welkom op ons forum! Hier heb je contact met onze community die vooral bestaat uit klanten net als jij. Mochten jullie er niet uitkomen, dan zijn wij moderators aanwezig om verder te helpen. Voor zaken als wegvallend internet is het altijd wat handiger om contact op te nemen via de telefonische klantenservice via 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Dat gezegd hebbende: hoe staat het er nu voor? Heb je nog steeds wegvallende verbindingen? Ik ben ook benieuwd of je koper of glasvezel hebt. 

 

Heb je ons stappenplan voor problemen met internet & wifi al eens doorgenomen? Daar is het ook niet mee opgelost?