Vraag

internet valt steeds uit

  • 12 September 2019
  • 9 reacties
  • 155 keer bekeken

Als ik op mijn ps4 zit of telefoon gaat de internet opeens uit,dat gebeurt heel vaak maar is dan na 1 second weer terug
Hoe moet ik dit probleem oplossen
Ik heb een experia box v10a

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Probeer het modem eens te resetten.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Mateo.06 Hoe is de status nu? Het modem resetten kan zeker helpen. Ik ben echter ook wel nieuwsgierig naar hoe je het één en ander hebt aangesloten. Is dat bekabeld of gaat het hier om een verbinding via wifi? Ik kijk met alle plezier mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Mateo.06 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Hoe is de situatie nu? Als ik iets voor je kan betekenen lees ik het graag!
Ik ben vandaag niet thuis dus ik ga het morgen resetten
Bedankt voor het reactie
Reputatie 7
Badge +28
@Mateo.06

Heeft het resetten van het modem geholpen?
Zijn de problemen daarmee opgelost?
Reputatie 7
Badge +28

@Mateo.06 

Hoe is het nu met jouw internet? 

Heeft het resetten van het modem de oplossing gebracht? 

 

 

Het is nog steeds precies hetzelfde

Reputatie 7
Badge +28

Dat is niet best. 
 

. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Mateo.06 Jammer om te horen dat de reset niet geholpen heeft. Hoe heb je deze reset uitgevoerd? Ik zou je willen vragen om een volledige fabrieksreset te doen, als je dat nog niet hebt gedaan. Verder lees ik graag je antwoord op mijn vraag en zie ik je gegevens in het Forum Profiel tegemoet. 

Reageer