Beantwoord

Internet valt steeds weg (glasvezel)

  • 15 May 2019
  • 11 reacties
  • 879 keer bekeken

Sinds enkele weken heb ik steeds wegvallend internet. Ook de TV's werken dan even niet. Na enkele seconden of minuten komt de verbinding weer terug.

Ik heb alles al meerdere keren gestart, ook het witte kastje waar de glasvezel in komt.

Ik heb ook al twee keer gebeld met KPN. De medewerkers hebben de router gereset. Maar het maakt allemaal niks uit.

Het blijft instabiel.

Ik zou graag hulp willen want dit gaat mis!

Ik denk dat de router kapot is of dat er iets mis is met de glasvezel Centrale in de wijk.

Ik hoor graag!

Mark Voogd



icon

Beste antwoord door MarekVoogd 27 May 2019, 09:49

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @MarekVoogd. Wat vervelend dat de verbinding steeds wegvalt. Gebeurd dit nog steeds of is het probleem inmiddels al verholpen? Mocht het probleem nog steeds niet verholpen zijn, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Goedendag Vikash,

Het lijkt wel of de router dubbele IP adressen afgeeft af en toe.


Ik zal mijn gegevens aanpassen.

Dank vast

Mark
Vikash,

Ik ging net naar het webadres van de router. Blijkt dat hij zichzelf naar de fabrieksinstellingen heeft gereset. Ik moest een nieuw wachtwoord instellen.

Ik heb daar geen opdracht voor gegeven!

De portforwards naar mijn NAS waren ook weg maar het wifi netwerk was nog wel de oude.

Ik denk dat de Xperia router aan vervanging toe is.
Dag Vikash,

De router heeft bij het resetten ook UPNP uitgezet.
Reputatie 7
Badge +21
Wat vreemd. Het lijkt mij verstandig jouw verbinding door een monteur te laten controleren. Mocht het nodig zijn dat de ExperiaBox vervangen moet worden, dan regelt de monteur dit verder. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
We hebben zojuist een monteur afspraak ingepland. @MarekVoogd Laat je mij weten hoe het afloopt?
Dag Vikash, Dat zal ik zeker doen. Dank voor nu
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan! ☺️
Reputatie 7
Badge +21
Heeft de monteur het probleem kunnen verhelpen @MarekVoogd?
dag Vikash,

ik heb een nieuwe modem gekregen. Sindsdien is alles stabiel 😃

Dank voor de service

Mark
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het inmiddels verholpen is. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden. 🙂

Reageer