Beantwoord

Internet valt steeds weg. Rood lampje op v10a brandt

  • 11 November 2020
  • 15 reacties
  • 295 keer bekeken

Sinds 3/4 dagen valt elke keer internet weg (zowel WiFi, als kabel).

Op de Experia box V10a brand dan het rode lampje. Inmiddels alles losgekoppeld (op de voeding en de DSL-aansluiting) en ge-reset, maar het blijft wegvallen.

Wat kan hieraan gedaan worden?

icon

Beste antwoord door EPu 13 November 2020, 20:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @EPu, welkom hier! Rode lampjes zijn geen goed teken. Een reset helpt niet begrijp ik uit je bericht. Heb je gereset zoals hier beschreven staat? Zo niet, wil je dat nog eens doen. Als je dat al wel hebt gedaan, wil je dan je forumprofiel invullen? Reageer hier weer als je dit gedaan hebt, dan kijken we mee. 

Ik heb het nu conform de instructie gedaan, maar helaas geen verschil...

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens. Ik zie ook gelijk dat de verbinding niet optimaal is, hier wil ik een monteur voor aansturen. Helaas kon ik je zojuist niet bereiken. 

Heb jij een aantal opties voor me de komende dagen in de ochtend of middag? Dagen waarop je thuis bent en dus een monteur kunt ontvangen. 

Morgen en overmorgen tot 14:00.

Reputatie 7
Badge +24

Top, ik heb het ingepland voor overmorgen, 13-11, tussen 10 en 12 uur. 

Laat je nog even weten hoe dat afloopt? 

Reputatie 7
Badge +30

Zoals ik het hier nu zie is het probleem verholpen, @EPu, klopt dat? 

Het is inderdaad opgelost. Probleem zat niet in de router en/of in huis, maar in de poort/aansluiting in de verdeelstation een paar straten verderop.

Bedankt.

Fijn om te lezen! Mocht er in de toekomst iets anders zijn, weet je ons te vinden.

Hallo,  inmiddels is het probleem weer teruggekeerd. (Verbinding bedraad en WiFi valt weg, rood lampje). Gereset zoals eerder aangegeven, maar geen verbetering. Graag opnieuw contact.

@Erwin_ 

Hallo, helaas zijn de problemen teruggekeerd. Wat zijn nu de mogelijkheden/vervolgstappen?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @EPu, sorry voor de late reactie! Ik zie dat je inderdaad met regelmaat verbrekende verbindingen hebt de afgelopen tijd. Ook zie ik dat er een monteur is geweest. Die geeft aan dat het weer in orde was bij zijn vertrek. Is dat nog steeds zo?

Hallo,  gisteren viel het weer een keer weg. Het kan toeval zijn,  dus we houden het nog in de gaten. 

Reputatie 7
Badge +30

Prima, wachten we even af. Als het toch weer vaker gebeurt, geef het aan. Dan laten we opnieuw een monteur komen om verder te kijken.

Hallo,  helaas is vandaag het internet toch weer enkele keren weggevallen. Op de router brandt dan het rode lampje. 

Reputatie 7
Badge +30

Dan is er toch duidelijk iets nog niet in orde. Kortste klap is dan opnieuw een monteur. Ik zie dat die is ingepland voor morgen. Hopelijk kan deze het nu definitief oplossen.