Beantwoord

Internet valt weg.

  • 5 April 2019
  • 2 reacties
  • 128 keer bekeken

Hallo allemaal.
Sinds ik een nieuwe Experia v10a heb valt mijn internet af en toe weg.
Vanuit het niets heb ik plotseling geen internet meer op mijn pc (bekabeld).
Op mijn telefoon is ook geen wifi verbinding mogelijk.
De televisie doet het nog wel, maar terugkijken, vooruitspoelen etc is niet meer mogelijk.
Als ik tv kijk, dan stokt het beeld een seconde en dan weet ik dat het internet er uit ligt.
Ik kan nog wel wisselen van zender maar interactieve tv is niet mogelijk.
Ook mijn vaste telefoon is dan uiteraard onbereikbaar.
Al deze problemen had ik niet met mijn oude v9.
Een reboot van het modem lost alles weer op......
Dit gebeurt soms een keer per avond, soms ook wel 3 keer..
Weet iemand hoe ik het oplos?

Groeten, Hans.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 April 2019, 18:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Hans, welkom hier. Zo te zien ligt dit niet alleen aan het internet gedeelte maar aan de algehele verbinding. Heb je Experiabox met het resetknopje gereset naar fabrieksinstellingen? Heb je glasvezel? Zou je in dat geval het glasvezelkastje ook 10 seconden stroomloos willen maken.

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Hans, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.