Beantwoord

Internet valt weg

  • 5 November 2019
  • 7 reacties
  • 130 keer bekeken

Beste KPN,

Het internet bij ons thuis valt sinds gister vaak weg. Als het weg valt dan duurt het ongeveer 2 a 3 minuten en dan komt het internet weer terug. Ik plaats hieronder een screenshot van de logs in de experia box V8.

Heb de experia box al een keer gereset maar dat hielp niet. Wij hebben geen glasvezel thuis en hebben ook niks recent aangepast. 

 

Logs Experiabox V8

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 10 November 2019, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi rensm, welkom hier. 

Ik kijk graag voor je na of ik vanaf hier iets kan zien. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik heb mijn profiel aangevuld, heb je zo genoeg info?

Ik voeg nog even een screenshot toe.

 

*Admin: Verwijderd i.v.m. gevoelige gegevens. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik vind op dit adres echter alleen een e-mailaccount. Ben je wel klant bij KPN? Of toevallig Telfort of XS4ALL? Zij hebben namelijk nog een eigen klantenservice. Een andere provider kan natuurlijk ook. 

Ik hoor graag van je. 

Wij zijn wel degelijk klant bij KPN. Vreemd dat jullie geen internet abonnement bij ons zien.

Reputatie 7
Badge +24

Krijg je ook facturen van ons? Met een KPN logo erop? Zo ja, dan staat daar ook een klantnummer vermeld. Zou je mij dat nummer willen sturen in een privébericht? 

Reputatie 7
Badge +24

Factuur ontvangen. Dit is echter een zakelijk aansluiting. Ik moet je helaas doorverwijzen naar 0800 0403 of het zakelijke forum.Â