Beantwoord

Internet valt weg op Samsung smart tv

  • 13 April 2019
  • 2 reacties
  • 309 keer bekeken

Sinds een paar maanden hebben we een nieuwe modem, de Experiabox v10a. Vanaf dat moment hebben we wegvallend draadloos internet op onze smart tv. Hierdoor kunnen we geen gebruik maken van de smartfunctie op de tv.
De tv geeft aan dat er wel verbinding is met het lokale netwerk, maar niet met internet. Ik moet het netwerk resetten en opnieuw verbinding maken met onze WiFi. Dan heb ik weer voor even verbinding met internet, maar binnen het uur valt de verbinding weer weg en kan ik weer van voren af beginnen. Op onze andere smart tv is er geen probleem
Het gaat om een Samsung UE55MU6400.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 April 2019, 12:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @BertineF, welkom! Wat onhandig dit 😞. Heb je de V10A al eens eenmalig een fabrieksreset gegeven? Kan je je televisie ook bekabeld aansluiten? Ervaar je dan ook problemen of niet?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, heb je wellicht op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten.