Hallo,
Twee weken geleden zijn we verhuisd naar onze nieuwe woning en vanaf het begin dat we een nieuwe aansluiting hadden via KPN (Experia Box v10A hebben we continu last van het regelmatig uitvallen van internet via Wifi en kabel.
Observaties
- Internet valt op willekeurige moment per dag uit (van ongeveer 1x per uur tot 5x per uur).
- Internet valt uit op apparaten aangesloten via Wifi en kabel
- Als het internet uit valt, dan na ongeveer 5 minuten werkt alles weer.
- Als het internet uit valt, dan is het te verhelpen door de modem aan en uit te zetten
- Ik heb handmatig en automatisch de modem( laten) resetten naar de fabrieksinstellingen, hierna krijg ik weer verbinding maar het heeft geen effect op hoe vaak het internet op een dag uitvalt.
- Ik heb KPN Wifi Manager toegepast, hierna zijn geloof ik wat wifi kanalen aangepast naar een ander nummer maar dit had ook geen effect op hoe vaak het internet uit valt.
- Ongeacht hoeveel apparaten ik aansluit op de Wifi en/of kabel, het lijkt alsof daar geen relatie zit.
- Ik heb het gevoel dat in de avond het internet vaker uitvalt (ik kan dit niet hard maken).
Dit is echt ongelooflijk storend, ik werk als dokter en ik moet een stabiele internet connectie hebben als ik thuis mijn werk moet doen.
Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik heb al door heel veel posts gekeken op dit forum, maar ik zag niets wat mij kon helpen.
Beste antwoord door Bart van KPN
Bekijk origineel