Beantwoord

Internet verbinding philips smart tv verbind wel maar werkt niet door modem instellingen?

  • 26 December 2019
  • 35 reacties
  • 11122 keer bekeken

Ik heb een philips smart TV 50PUS6704/12 ik heb hem met internet verbonden en geeft ook aan dat hij verbonden is maar zodra ik een app wil gebruiken geeft de tv een melding dat hij niet geopend kan worden omdat er geen verbinding is door de router instellingen. We hebben een experia box v9. Help! 

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 29 December 2019, 13:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Heb je deze?

version:091.002.078.253, zip bestand , 589.4 MB, gepubliceerd 17 oktober 2019

Zo niet download het door mij opgegeven link

Via usb stick updaten naar de tv

Hierna zal je tv normaal werken

Hou deze ff nog aangesloten op de utp kabel

Tijdens de update nooit uitschakelen

Het duurt even geduld

zorg ook voor een lege usb stick

waar je het firmware bestand op zet

download het pak het uit en zet deze in een lege usb stick

plaats deze in je tv en update van stick

Autorun_TPM196E_091.002.078.253.upg

@peter-keetfm heey ik ben aan t kijken maar zie geen link met firmware waar ik op kan klikken dus welke link? 

@peter-keetfm ah ik zie het al

@Scarlett Maria 

laat je even weten of het gelukt is

het lijkt mij een firmware probleem als ik het zo lees op Philips

 

@peter-keetfm dankjewel voor alle hulp met de firmware via de usb te updaten en erna de tv opnieuw te installeren doet hij het nu, wel alleen via de kabel het draadloos blijft toch een probleem. Maar we zijn blij dat die het doet danku!

Mooi dat het werkt

Nu aan @Erwin_ Om de v9 om te ruilen voor een v10 en dan werkt het ook via wifi

of deze kabel blijven gebruiken en de switch er tussen

dit laatste is natuurlijk het beste

O ja als je nu 1 utp kabel hebt en nog een poort vrij op je experabox kun je ook deze utp door een 5/8 buis loopt erbij trekken

Als deze buis er ligt

Knoop de trekveer aan de oude utp kabel trek deze door en de nieuwe er bij aan en terug trekken de 2 utp kabels

iets inspuiten met wd40 met invoeren

Scheelt weer een switch

 

Heel fijn om te lezen dat jullie er onderling uit zijn gekomen met die firmware. Laat je weten wat je uiteindelijk wilt, @Scarlett Maria ?

Op de helpdesk zijn we fan van bekabeld. :-)