Internet verbinding valt weg na verhuizing

  • 27 June 2019
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

Ik heb dit topic gelezen, en ik ervaar precies hetzelfde probleem. We zijn vorige week verhuisd de monteur heeft op 21 juni alles aangesloten en alles werkte toen ook. Maar daarna begonnen de problemen internet valt vaak uit, de stroom van de NTU afhalen helpt dan even, ik denk dus dat er iets mis is met de NTU. Zouden jullie dit kunnen doormeten? checken? of een nieuwe NTU kunnen plaatsen?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @erikvaniperen Wat vervelend dat je na de verhuizing last hebt van een wegvallende verbinding. Het zou heel goed kunnen dat er iets mis is met het glasvezelkastje. Ik heb zojuist een meting uitgevoerd, helaas is daar niets uitgekomen. Er zijn vandaag geen verbrekende verbindingen geconstateerd, klopt dat? Wanneer is dit voor het laatst gebeurd en valt de verbinding op de tv-ontvanger dan ook weg?
Beste @Vikash , de verbinding is nu weg, kan je dat zien? tv doet het wel dan maar netflix via de tv ontvanger niet.

Gr

Erik
Reputatie 7
Badge +21
Dat is vreemd... Ik heb opnieuw de diensten doorgemeten en volgens de meting zijn er vandaag nog steeds geen verbrekende verbindingen geconstateerd. Gaat het om een bekabelde verbinding of een WiFi verbinding?
Beste @Vikash zojuist deed het internet het niet, tv wel (maar netflix op de tv ontvanger niet). Na stekker van glasvezel kastje erin en eruit gedaan te hebben deed hij het weer meteen
Reputatie 7
Badge +21
Ik twijfel niet aan jouw verhaal, maar steeds als ik een meting start zijn er geen problemen met de verbinding en wordt de storing niet herkent. Ik zou daarom willen vragen om te bellen met onze klantenservice (0800 0402) op het moment dat de internetverbinding weer wegvalt. Mijn excuses voor het ongemak. Hou je mij wel op de hoogte van de ontwikkelingen?
Ok dank je wel, het is wel gek want als ik geen internet heb doet de tv het wel, maar netflix niet. En als ik de stekker 1s uit het glasvezelkastje haal doet hij het weer.

ik ga wel bellen
Reputatie 7
Badge +21
Netflix en Youtube maken gebruik van de ìnternetverbinding op de tv-ontvanger. Je geeft aan dat de internetverbinding wegvalt, dus ook op de tv-ontvanger. Tijdens het tv-kijken wordt het internetverbinding omgezet. Laat je mij weten hoe het afloopt? Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer