Beantwoord

Internet verhogen (extra optie) werkt niet in MijnKPN

  • 17 May 2019
  • 3 reacties
  • 157 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een Internet en TV abonnement met een 100/10 Mbit/s internet verbinding.
Nou wil ik mijn internet snelheid verhogen naar 500/500Mbit/s glasvezel.
Elke keer wanneer ik probeer om mijn internet snelheid te verhogen krijg ik een technische foutmelding.


Graag uw hulp hierbij.

Groeten Firdaus
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 May 2019, 19:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Firdaus, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat het niet mogelijk is via MijnKPN, kan het zijn dat er een storing met MijnKPN is of dat je nog en openstaande order hebt. Op het moment dat je een openstaande order hebt (wijziging zenderpakket, bestelling apparatuur of aanpassing abonnement) moeten we wachten tot deze gereed is. Op het moment dat MijnKPN een storing heeft, kan ik even in het systeem kijken of ik de wijziging voor je kan aanvragen (met jouw akkoord uiteraard).

Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. En zou je willen aangeven of het goed is als ik de extra snelheid bundel voor je aanvraag? 🙂
Hoi Susan,

We hebben geen abonnement aanpassingen, zenderwijzigingen of apparatuur besteld. Ook is mijn forum profiel nu voorzien van alle informatie. Mijn goedkeuring heb je voor het aanvragen voor de extra snelheid bundel. Nou heb ik nog wel een vraagje, namelijk: hebben we voor deze aanpassing ook ander apparatuur nodig? En zo ja, is hiervoor een monteur benodigd en worden hier kosten voor berekend?

mvg
Reputatie 7
Badge +21
@Firdaus , dankjewel voor de gegevens! Op het moment dat ik de extra snelheid wil aanvinken, krijg ik ook de melding dat je over kan naar GoF (nu EoF). Deze omzetting is kosteloos, maar is wel een monteurbezoek voor nodig. Je ontvangt een mail hierover! Ik heb een datum aangeklikt (de eerst beschikbare datum), komt dit niet uit kan je dit ook heel makkelijk wijzigen (naar een datum later in de toekomst, eerder kan helaas niet).

Reageer