Vraag

internet verhuizing

  • 28 February 2019
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

Badge
Goeden dag,

waar kan ik een klacht indienen?

met vriendelijke groeten,

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @karamanstar-, op deze pagina vind je alle manieren om een klacht in te dienen: Klacht indienen | KPN

Natuurlijk voorkomen we liever dat je een klacht indient. Mag ik vragen wat er mis is gegaan met de verhuizing? Kan ik hier bij helpen?
Badge
Beste Joran, had 3 a 4 weken geleden contact opgenomen met de klantenservice om me verhuzing door te geven en mederwerker zei hoef nu niet kan je pas beter een dag voor het verhuizen doen dan kunnen we gelijk regelen dat u online bent op dag dat u daar gaat slapen , zo gezegd zo gedaan en nu hoor ik dat het 2weken duurt voordat ik online ben op het nieuwe adres
Reputatie 7
Badge +28
Dat is heel naar. Ik lees in ons contactsysteem alleen een melding van 24-12, toen was het nog niet duidelijk wanneer de verhuizing kon plaatsvinden.

Ik kan ter overbrugging beide 06-nummers voorzien van 50GB extra tegoed, daarmee kun je ook een WiFi hotspot opzetten om andere apparaten van internet te voorzien. Zie ook Ontvang 50 GB extra tot je WiFi storing is opgelost | KPN. Zal ik dat in orde maken?
Badge
ja das goed hoor , heb momenteel geen andere keus bedankt voor het snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +28
Dat is geregeld. Het staat je alsnog vrij een klacht in te dienen natuurlijk, dit hoort duidelijk uitgelegd te worden. Niemand is er bij gebaat dat je nu zonder diensten zit. Ik hoop dat dit voor de komende twee weken een werkbaar alternatief is.
Badge
Dit is iedergeval een tijdelijk oplossing , ben ermee blij heel eeg bedankt !!!

Reageer