Beantwoord

Internet werkt niet

  • 19 September 2019
  • 6 reacties
  • 134 keer bekeken

We hebben sinds 1,5 week hier wifi, werkt goed tot vanochtend. Toen werkte de wifi in eens niet meer, na een tijdje werkte hij weer. Maar vanaf vanavond doet hij het niet meer. Op mijn telefoon krijg ik de melding 'internet niet beschikbaar' en op mijn laptop 'your broadband connection is down'. Dit is niet alleen voor mij zo maar ook mijn huisgenoot. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
Ik heb de router al opnieuw opgestart en alle kabels gecontroleerd, die zitten er (volgensds mij) goed in.
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 September 2019, 11:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19
Welke experiabox heb je?
Wij hebben v10 en ik zie nu ook dat er een rood lampje boven het woord internet staat, dat kan ook niks goed betekenen.
Reputatie 7
Badge +24
Heeft u nog wel internet via een kabel? Werkt tv nog?
Badge +19
Een rood lampje is niet goed. Bel de klantenservice. 0800-0402 Dag en nacht gratis bereikbaar. Of wacht hier op een medewerker maar dat kan 48 uur duren.
Reputatie 7
Hoi @N.J.K., welkom op het forum. Dat rode lampje is niet goed inderdaad, naast de WiFi zullen bekabeld aangesloten apparaten ook niet werken, daar de modem geen verbinding kan krijgen met de buitenwereld. Herstarten gaf geen verbetering dus, gaat het om een koper (DSL) verbinding of om glasvezel? Als het het laatste is, heeft het glasvezelkastje dan wel verbinding of ook niet?
Als je nog niet gebeld hebt met de klantenservice kan je jouw forumprofiel ook voorzien van je postcode en huisnummer, dan kan ik ook met je meekijken.Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Hoi @N.J.K., ik heb nog geen bericht van je gezien, ik verwacht dat je ondertussen met de klantenservice hebt gesproken. Als dat niet het geval is en ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag.