Beantwoord

Internet werkt niet goed

  • 1 October 2019
  • 15 reacties
  • 124 keer bekeken

Badge
Mijn internet doet het nog steeds niet .gaat steeds op rood.
icon

Beste antwoord door Bart_ 7 October 2019, 09:31

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jeff h Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik lees in een ander topic dat het wat moeizaam ging met het aansluiten. Dat is wel in orde gekomen? Heb je nu helemaal geen diensten? Je klantnummer staat er al, maar ik heb nog enkele andere gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Heb ik gedaan
Reputatie 7
Badge +20
Prima, @Jeff h Heb je op dit moment diensten? Wil je de kabels van en naar de Experia Box even goed controleren: zit alles goed en is er niets kapot? En zou je de Experia Box daarna een fabrieksreset willen geven? Als dat niet helpt hoor ik het graag, dan kijken we direct verder.
Badge
Helpt niet 😔
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Jeff h Uit de meting die ik doe blijkt dat er wel echt iets mis is, dus het lijkt me raadzaam om een storingsmonteur naar je toe te sturen. Het is wel belangrijk dat je goed hebt gecontroleerd of de kabels goed zitten, dat je die fabrieksreset hebt uitgevoerd. Ik moet weten of je hele verbinding buiten dienst is en of de voor de hand liggende oplossingen zijn uitgeprobeerd. Als dit niet gedaan is en blijkt dat dit wel de oplossing was geweest kunnen er kosten voor het monteursbezoek in rekening worden gebracht. Vandaar de vraag ook om dit goed te controleren. Ik heb je een privébericht gestuurd om de afspraak verder in te plannen.
Badge
Ik wil graag afspraak maken met monteur
Reputatie 7
Badge +20
Dat kan nog steeds, @Jeff h Reageer je op het privébericht dat ik je zonet stuurde?
Reputatie 7
Badge +20
Inmiddels is de afspraak voor morgen ingepland!
Badge
Ongelooflijk . Vandaag zou monteur komen zit er speciaal iemand in me huis . Zeggen ze kwartier voor eind tijd dat ze niet komen . Al een maand KPN betalen nog geen dag internet en tv best bijzonder
Reputatie 7
Badge +20
@Jeff h Dat vind ik heel bijzonder om te horen en ik ben er verbaasd over. Heb je ook een verklaring gekregen? Is er ook al een nieuwe afsprak gemaakt? Ik ga er natuurlijk voor je achteraan.
Badge
Ja morgen
Reputatie 7
Badge +20
Gelukkig is dat dan in orde gemaakt. Hoe vervelend ook; het kan gebeuren dat er door overmacht een afspraak niet nagekomen kan worden. Belangrijk is dan wel dat er dan geen onduidelijkheid ontstaat en dat er snel een nieuwe afspraak wordt gemaakt.
Badge
Maand betalen zonder iets gehad te hebben best vervelend
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jeff h Ik zie dat de monteur inmiddels langs is geweest en dat alles werkt zoals het moet. Klopt dat ook? Heb je geen last meer van wegvallende diensten?

Als ik kijk naar je gegevens zie ik dat je 18 september bent aangesloten. Je geeft aan dat je tot nu helemaal géén verbinding hebt gehad? Ik zie namelijk niet terug dat je dit eerder hebt gemeld. Je eerste reactie over een niet werkende verbinding is in dit topic geweest, als ik het goed zie. Dat was op 1 oktober en met -helaas- enige vertraging is er op 4 oktober een monteur bij je langs geweest.
Badge
Na telefoontjes ben ik maar gaan chatten

Reageer