Beantwoord

internet werkt niet meer, word morgen pas teruggebeld

  • 13 May 2021
  • 5 reacties
  • 17 keer bekeken

Vandaag hier ook hetzelfde, heb de kabel rechtstreeks in mijn laptop gedaan geen verbinding klantenservice gebeld krijg ik het antwoord u wordt morgen tussen 12:00 en 18:00 gebeld!!! Wat slecht zeg en al die tijd maar zonder internet zitten?( tel.tv)en dus niet kunnen werken!! 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 May 2021, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Vandaag hier ook hetzelfde, heb de kabel rechtstreeks in mijn laptop gedaan geen verbinding klantenservice gebeld krijg ik het antwoord u wordt morgen tussen 12:00 en 18:00 gebeld!!! Wat slecht zeg en al die tijd maar zonder internet zitten?( tel.tv)en dus niet kunnen werken!! 

Welke Experiabox heeft u en wat doen de lampjes? 

Experts box v10 en het internetlampje is rood

al een aantal keer gereset maar niks

Experia

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Daribian, welkom op ons forum!
Heb je inmiddels nog iemand gesproken gisteren?
Zoals je het beschrijft is er iets niet goed met de aansluiting of op het netwerk.
Als het nog steeds niet werkt kijk ik graag even met je mee hoe het er bij staat! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!