Beantwoord

Internet word instabieler tegen de avond!

  • 12 August 2019
  • 35 reacties
  • 724 keer bekeken

Ik gerbuik een experiabox v10A en het is op DSL

ik heb een raar probleem met mij internet. 5 dagen hiervoor was er niks miss mee.

Maar nu heb ik last rubberbanding en packetloss. het probleem begint zich langzaam optebouwen tegen 12:00 uur en is het ergste tegen 19:00 uur waarbij alles wat maken heeft met internet gewoon elke keer random "laggged" youtube buffert super erg en discord worden sommige woorden klinken gewoon als een robot

ik heb all wat dingen geprobeert
DNS cache removed
router herstart/reset
andere slot gebruikt in the router
Driver update voor internet
---------------------------------------------
hier is een tracert ping naar google


dat is zo beetje alles
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 September 2019, 10:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Om je wat context te geven. Mijn collega @Erik_ heeft een topic in beheer waar vergelijkbare issues spelen. Gecombineerd met jouw klachten zijn we er dieper ingedoken. Ik wil heel graag weten of bij jou de storing nog aanwezig is.
Oh, haha. Onze berichten kruisen elkaar :p
Er is veel bedrijvigheid bij de techneuten maar ik kan je helaas geen enkele indicatie geven. Alles wat ik met zekerheid kan zeggen is dat we jullie klachten serieus nemen maar door de complexiteit kost het veel tijd om te achterhalen waar het mis gaat. Ik houd je op de hoogte!
Oh, haha. Onze berichten kruisen elkaar :p
Er is veel bedrijvigheid bij de techneuten maar ik kan je helaas geen enkele indicatie geven. Alles wat ik met zekerheid kan zeggen is dat we jullie klachten serieus nemen maar door de complexiteit kost het veel tijd om te achterhalen waar het mis gaat. Ik houd je op de hoogte!

oke goed om te horen!
Oh, haha. Onze berichten kruisen elkaar :p
Er is veel bedrijvigheid bij de techneuten maar ik kan je helaas geen enkele indicatie geven. Alles wat ik met zekerheid kan zeggen is dat we jullie klachten serieus nemen maar door de complexiteit kost het veel tijd om te achterhalen waar het mis gaat. Ik houd je op de hoogte!

Is der dan geen tijdelijke oplossing? want dat zou well erg irritant zijn als als ik moet wachten voor weet ik veel, 2-3 weken voor een fix
Helaas heb ik geen fix. Wat er precies misgaat is ook nog niet duidelijk. Dat maakt het zo lastig.
We hebben aan jou kant zoveel mogelijk proberen uit te sluiten. (andere pc, alles is bedraad aangesloten, een ander modem) zonder effect. Helaas zullen we het onderzoek moeten afwachten.
Helaas heb ik geen fix. Wat er precies misgaat is ook nog niet duidelijk. Dat maakt het zo lastig.
We hebben aan jou kant zoveel mogelijk proberen uit te sluiten. (andere pc, alles is bedraad aangesloten, een ander modem) zonder effect. Helaas zullen we het onderzoek moeten afwachten.


vraagje, zou het het dan niet bij jullie liggen? als het well zo lijkt zou het dan niet werken om een service & maintenance oproep te doen en gewoon daar compleet het hele systeem van die server kast op fouten te gaan kijken en dan het gewoon fixen?
Als dat nodig is, zal het gebeuren, Nic. Dat zijn beslissingen die door de netwerk experts gedaan worden.
Ik heb samen met mijn collega de verschillende meldingen gebundeld en bij hun onder de aandacht gebracht en nu is het afwachten.
Hoe is het de afgelopen week gegaan, @Nic Hofman ? Is je internet weer stabiel?
Hoe is het de afgelopen week gegaan, @Nic Hofman ? Is je internet weer stabiel?
jazeker het is zeker stabieler dan wat het was. hier en daar een beetje lag. maar daar kijk ik met gemak door! ben er voor nu well redelijk blij mee! ik geloof dat mij pa zei van dat er server onderhoud was een op de 27-29st van augustus en dat bleek ook want het werkte direct
Dat is fijn om te lezen want er zijn tevens aanpassingen gedaan aan bepaalde servers. Naar aanleiding van jullie signalen. Ik ben blij dat het weer werkt en mocht dit weer gebeuren (wat we niet hopen, uiteraard) weet je mij te vinden.