Vraag

internetaansluiting en noodpakket

  • 17 January 2019
  • 1 reactie
  • 662 keer bekeken

Goedemiddag

Gisteren heb ik een nieuw internet aansluiting bij u aangevraagd, ik ben zeer netjes geholpen, en heb daar tegelijk 3 mobiele abonnementen verlengd, aangezien ik afhankelijk ben van een internetaansluiting, wist u werknemer mij te vertellen dat er een tijdelijke oplossing is om de wachttijd van de daadwerkelijke aansluiting te overbruggen, dit vond ik super interessant aangezien ik dan gewoon verder kan met mijn bedrijf, Er zou dan een tijdelijke router beschikbaar gesteld worden, totdat ik 1 februarie mijn volledige aansluiting krijg, Ik moest dan 24 uur na aanmelding de helpdesk bellen 0800-0402, Dit heb ik ook gedaan, Echter word mij daar verteld dat dit niet kan, Nou heb ik een heel groot probleem aangezien ik afhankelijk ben van het internet ( vrijwaren, betalingen etc etc, ) Is er niet een mogelijkheid dat de installatie monteur eerder langskomt, Alle voorzieningen liggen hier klaar, het is alleen plug and play, Volker en wessel heeft alles klaar gemaakt in de meterkast, Kunt u mij AUB Helpen ??

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Oskam, welkom op het forum. Ik vermoed dat dit om een noodpakket gaat ter overbrugging. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?