Beantwoord

Internetconfiguratie op ZTE modem

  • 19 February 2019
  • 3 reacties
  • 376 keer bekeken

Ingelogd op "mijnmodem" van m'n ZTE H369A probeer ik duidelijkheid te krijgen over de gegevens bij het tweede tabblad , "Internet" . Gebruikersnaam en wachtwoord. Nu wil ik graag het wachtwoord weten om te kunnen gebruiken bij het aansluiten van een - onwillige- computer via de LAN-kabel. De gebruikersnaam EN het wachtwoord is waarschijnlijk in het modem 'ingebakken' vóór levering aan de cliënt ( ik dus; ik heb zelf niks ingevoerd in deze velden ) , en een nadere beschouwing van gebruikersnaam vertoont veel gelijkenis met het MAC-adres.... , aangevuld met '@internet'. Maar.... het wachtwoord is niet te achterhalen met copy/paste ( logisch ).... IS dat ergens verstrekt ??
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 February 2019, 14:27

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @DeGooi ,
bedoel je onderstaande pagina:

Als je de 1e keer inlogt in het modem is er nog geen wachtwoord en moet je even doorenteren om verplicht een wachtwoord in te geven.
Als je dat modeminloogwachtwoord niet meer weet is de enigste mogelijkheid het modem te resetten naar fabriekswaarden, maar daarmee raak je wel al je eigen gemaakte instellingen binnen het modem kwijt.
Correct !! Het gaat om deze pagina. Die vervormde MAC als gebruikersnaam staat dus vast, maar het wachtwoord moet ik er in het verleden ( 2 jaar geleden ) wél zelf in gezet hebben ?! ( Nieuwe WW voor alles ; moet dan maar "Alzheimer" worden😜 ) Enfin : een reset naar Fabrieksinstellingen veroorzaakt dus geen brand of echtelijke ruzie , alleen even opnieuw de SSID voor WiFi inkloppen.
Bedankt voor je advies Jan !! Heb ik wat aan....😉
Hallo @DeGooi , graag gedaan, goed om te lezen dat het opgelost is.☺️

Reageer