Beantwoord

Internetlampje blijft rood

  • 30 September 2019
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Goedemiddag. Sinds een oaar minuten geleden kan ik geen tv meer kijken of internet gebruiken. Het lampje van het internet blijft op rood. Die van wireless is wel groen. Heb al een hard reset geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 October 2019, 12:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Michaelvd4. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik zoek graag voor je uit hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Je kan natuurlijk ook bellen met onze klantenservice (0800 0402), zij kunnen je gelijk verder helpen.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Michaelvd4. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik zoek graag voor je uit hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Je kan natuurlijk ook bellen met onze klantenservice (0800 0402), zij kunnen je gelijk verder helpen.
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg hebt geregeld. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan een berichtje!

Reageer