Beantwoord

Internetpagina laadt niet bij gastnetwerk V10

• 9 juli 2018
  • 10 reacties
  • 162 keer bekeken

Bij ons ook hetzelfde probleem bij gastnetwerk. En ja, we maken ook gebruik van sneller internet via de zwarte 4G-modem. Het lijkt alsof er verbinding is, maar wanneer je op internet gaat wordt er niets geladen. De gewone wifi-verbinding werkt prima.

Ik vind overigens de redenering dat er maar een kleine groep mensen dit probleem hebben en de daaraan gekoppelde prioriteitstelling nogal wrang. Deze klantgroep is vaak al jarenlang veroordeeld tot/trouwe klant van KPN en hebben zich moeten behelpen met snelheden onder de 6 mbps over de koperdraad. Nu is er eindelijk de lang verwachte oplossing middels 4G en dan hoort deze ook ondersteund te worden (lees opgelost) als daar een foutje in zit.
icon

Beste antwoord door Joran 10 juli 2018, 17:26

Welkom op het forum Beri! Ik begrijp dat je doelt op dit topic: Gastnetwerk op Experiabox v10.

Ik ben bang dat de status nog onveranderd is. Dit is een lastig verzoek om te realiseren. Belangrijk bij het gastnetwerk is dat gasten geen toegang hebben tot het interne netwerk. Door de manier waarop 4G buitengebied een hybride oplossing biedt met internet zowel via 4G als ADSL, is dit een complexe operatie. Dat het een kleine groep klanten betreft is niet de hoofdreden dat dit wordt uitgesteld maar het speelt wel mee. Ik kan geen toezegging doen wanneer deze functionaliteit gaat werken. Het staat op de wensenlijst maar de ontwikkeling is nog niet gestart.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Beri! Ik begrijp dat je doelt op dit topic: Gastnetwerk op Experiabox v10.

Ik ben bang dat de status nog onveranderd is. Dit is een lastig verzoek om te realiseren. Belangrijk bij het gastnetwerk is dat gasten geen toegang hebben tot het interne netwerk. Door de manier waarop 4G buitengebied een hybride oplossing biedt met internet zowel via 4G als ADSL, is dit een complexe operatie. Dat het een kleine groep klanten betreft is niet de hoofdreden dat dit wordt uitgesteld maar het speelt wel mee. Ik kan geen toezegging doen wanneer deze functionaliteit gaat werken. Het staat op de wensenlijst maar de ontwikkeling is nog niet gestart.
Wat is de status momenteel van de oplossing voor dit issue? Nog niet gestart/onveranderd?
☹
Reputatie 7
Badge +27
We hebben hier helaas nog geen update over, Beri 😞
Wat is de status momenteel van de oplossing voor dit issue? Nog niet gestart/onveranderd?
😴
Reputatie 7
Badge +28
Onveranderd inderdaad, ik verwacht op korte termijn geen oplossing. Wel heb ik opnieuw onder de aandacht gebracht dat hier duidelijk behoefte aan is.
Dank Joran, ik ben benieuwd!
Status? Aanhouder wint🙂
Reputatie 7
Badge +28
Helemaal eens! We hebben geen update meer gekregen dus ik heb opnieuw navraag gedaan. Zodra ik reactie heb hoor je weer van me 🙂
Is er nog nieuws op dit punt? 🤔
Reputatie 7
Badge +28
Ja! We zijn alleen vergeten dit topic te updaten. Lijkt me handiger dat we hier verder gaan om het centraal te houden: Gastnetwerk op Experiabox v10 i.c.m. Sneller Internet Buitengebied | KPN Community

Reageer