Beantwoord

Internetsnelheid

  • 30 July 2019
  • 7 reacties
  • 244 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi Allemaal, en @Bart_

Bart_ zou je bij tijd en gelegenheid eens kunnen kijken naar mijn internetsnelheid.
Ik zou 200/20 moeten kunnen ontvangen. (K4 Internet en tv)
Bij de testen die ik gedaan heb begint het hoopvol 199 tot 200 down, en dan keldert het naar beneden
120/140

De up snelheid in dik in orde +/_ 37

Niets onoverkomelijk, alles werkt naar behoren.
Ben dus ook niet ontevreden, maar ik dacht ik meld het even.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 August 2019, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi genetic,

Ik pak dit even op als je dat niet erg vindt. Jij zit op glasvezel, dat zou dus geen probleem moeten zijn. Heb je dit met een kabel gemeten of WiFi? Zou je ook je glasvezelkastje 10 seconden stroomloos willen maken?
Hoi @Alex_P en andere,

Geen enkel probleem dat jij dit oppakt, jullie werken beide toch voor KPN. :-)

Bekabeld gemeten, zowel laptop als desktop.
Daar kwam uit, bij beidde apparaten deze Plus/Minus waardes 120/140 en de up snelheid +/_ 37

Ik heb alles bekabeld aangesloten, Desktop. Zelfs mijn laptop heeft een lijntje (indien nodig)
Ook beidde Philips tv zijn bekabeld aangesloten (Smart) en natuurlijk op de K4 ontvangers (ook bekabeld)

Het enig wat gebruik maakt van WIFI zijn twee Sonos One boxen 2 gen. Maken deel uit van het Surround Systeem van Sonos.

Mijn overige Sonos producten zijn bekabeld aangesloten. (De Beamen de 2 x Play 5 2 gen en een Sub)

De stekker ergens uittrekken dat ga ik niet zo maar doen, alles werkt naar behoren en dat wil ik graag zo houden.
Bijvoorbeeld mijn Sonos installatie heeft sinds januari van dit jaar een totaal aan foutloze draaiuren van 3242 uren. 90.9 % Muziek via de Sonos Play 5 en 8.9 % via Surround. overige 0,2%

Het enige wat ik eindelijk wil weten is wat jullie uitleveren aan mijn adres (Bij u bekend) Is dat 150 of 200
Reputatie 7
Badge +24
Dat is zeker 200 en omdat het glasvezel is heb je ook zeker geen last van de tv's als die aanstaan, je zou daar dus geen last van moeten hebben. Ik neem aan dat je tijdens de meting geen downloads aanhad of videostreaming via internet op meerdere apparaten?
Hoi @Alex_P , en andere.

Tijdens de metingen geen andere apparatuur in gebruik.
Laatste meting was 175 down, ruim voldoende voor mijn activiteiten.

Dus geen reden tot ontevredenheid, vraag mij alleen af waar die andere 25 gebleven is.
Goed ik zal morgen eens kijken wat er geschied als ik de stekker er gedurende 10 seconden uittrek.

Heb een fijne avond.
Reputatie 7
Badge +24
Laten we inderdaad maar mee beginnen, kan alleen daar aan liggen of anders de modem ervan uitgaand dat je eigen apparatuur verder prima werkt. Daar ga ik echter wel vanuit aangezien je het op 2 apparaten hebt gemeten.
De stekker ergens uittrekken werkt altijd. @Alex_P 😀
Reputatie 7
Badge +24
Fijn, nu kun je weer met lichtsnelheid berichtjes plaatsen hier. 😁