Beantwoord

Internetsnelheid

  • 7 August 2019
  • 10 reacties
  • 212 keer bekeken

Wie weet hoe het kan dat als mijn dochter haar laptop aanzet de snelheid van 9 mb terugvalt naar 0,33 mb
icon

Beste antwoord door Nick83 7 August 2019, 17:04

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dr staat dan misschien een downloadprogramma op. Bittorrent ofzo. Wat automatisch opstart. Kijk maar eens in het configuratiescherm bij software.
Hartelijk dank en ze is nu aan het kijken wat er op haar laptop draait.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jabesale. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat Nick83 jou al op weg heeft geholpen. Heb je inmiddels al bekeken of er een downloadprogramma op de achtergrond actief is?
Ja en ze heeft het aangepast wel is het nog steeds zo dat de snelheid soms erg laag is maar ja wat wil je met maar max 10 mb download snelheid en drie gebruikers plus tv.
we zitten net op het randje van de max afstand tot de zender en met steeds meer gebruikers in de buurt geeft dat soms wel problemen.
glasvezel zit voorlopig niet in de planning dus het is roeien met de riemen die je hebt.
Badge +19
Dat is een magere snelheid inderdaad. Woon je in een buitengebied?
Nee in een stad net buiten het centrum in een wijk uit de jaren 30 dus het is niet eenvoudig om hier glasvezel naar toe te brengen, mogelijk dat er in 2021 wat gaat gebeuren volgens KPN.
Badge +19
Er is op veel plaatsen aan het kopernetwerk gesleuteld. Wat zegt deze site over de haalbare snelheid?https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Max 12 Mbit
Badge +19
Ok dat is jammer. Dan zit er helaas niet meer in.
Reputatie 7
Badge +21
Een maximale internetsnelheid van 12 Mbit/s is inderdaad niet erg veel. Helaas weet ik zelf niet wanneer hier verandering in komt. Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk. Ik zou je willen vragen om af en toe jouw postcode en huisnummer in te vullen op deze website. Als er een upgrade gepland staan, dan kan je dat op deze pagina bekijken.

Reageer