Beantwoord

Internetsnelheid bij abonnement ten opzichte van leverbare snelheid

  • 22 February 2019
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Dag KPN, Als ik op mijn adres een nieuw abonnement zou willen afsluiten bij jullie dan is volgens jullie website de maximaal haalbare snelheid 158 Mbit down en 10 Mbit up. Nu heb ik al een abonnement bij jullie voor €88,50 per maand en in mijn KPN staat dat ik voor dat bedrag 82 Mbit down en 10 Mbit up maximaal kan verwachten. Lekkere verkooptechniek is dat, scheelt bijna de helft...
Vind dat jullie sowieso te duur zijn voor wat jullie leveren...

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart_ 25 February 2019, 10:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dag KPN, Als ik op mijn adres een nieuw abonnement zou willen afsluiten bij jullie dan is volgens jullie website de maximaal haalbare snelheid 158 Mbit down en 10 Mbit up. Nu heb ik al een abonnement bij jullie voor €88,50 per maand en in mijn KPN staat dat ik voor dat bedrag 82 Mbit down en 10 Mbit up maximaal kan verwachten. Lekkere verkooptechniek is dat, scheelt bijna de helft...
Vind dat jullie sowieso te duur zijn voor wat jullie leveren...


Dan is er waarschijnlijk bonding beschikbaar op jouw adres.
Dat kan je controleren via fourstack.
Als er dan achter "Bonded Koper/DSL" een snelheid staat en geen streepje dan is het inderdaad beschikbaar en kan een webcare medewerker een monteur inplannen om het in orde te maken.
Vul hiervoor wel even je klantnummer e.d. in in je forumprofiel zodat de webcare medewerker direct jouw gegevens erbij kan pakken.
Reputatie 7
Badge +20
Dag KPN, Als ik op mijn adres een nieuw abonnement zou willen afsluiten bij jullie dan is volgens jullie website de maximaal haalbare snelheid 158 Mbit down en 10 Mbit up. Nu heb ik al een abonnement bij jullie voor €88,50 per maand en in mijn KPN staat dat ik voor dat bedrag 82 Mbit down en 10 Mbit up maximaal kan verwachten. Lekkere verkooptechniek is dat, scheelt bijna de helft...
Vind dat jullie sowieso te duur zijn voor wat jullie leveren...


Hallo @LoBi Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is. Het kan natuurlijk zijn dat er iets in de techniek is veranderd, waardoor er nu een hogere snelheid haalbaar is geworden. Vaak is zoiets de oorzaak, zoals Dennis ook al aangeeft. Verder zeg je dat niet tevreden bent met je pakket? Kun je dat iets verder toelichten?

Als je jouw KPN Forum profiel voorziet van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer kan ik meekijken.(Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @LoBi Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Wellicht heb je via een andere weg al meer duidelijkheid kunnen krijgen? Laat het weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer