Beantwoord

Internetsnelheid is zeer laag. 0,7 upload?

  • 8 January 2019
  • 6 reacties
  • 218 keer bekeken

Beste,

Na een verhuizing en 2 weken zonder internet is er nu eindelijk een monteur langs geweest om het internet aan te sluiten. Gaat om een 100/10 bundel.

Mijn internetsnelheid is zeer laag, ±15 down en max. 0,7 upload. Dit is niet werkbaar zo..

Ik heb de wifi-versterker al aangesloten, dit heeft geen merkbaar effect.

Wat zijn de mogelijkheden sneller internet te ontvangen?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Henk
icon

Beste antwoord door HandigeHenk 9 January 2019, 20:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Heb je glasvezel of koper (VDSL)?
Bij koper, welke snelheid is er mogelijk op jouw adres volgens fourstack

En zou je, als je dat nog niet gedaan hebt, je klantnummer e.d. willen invullen in je forumprofiel dan kan de webcare medewerker die jouw topic gaat behandelen direct jouw verbinding erbij pakken om door te meten.
Hi Dennis,

Dank voor je tips, heb mn klantnummer toegevoegd.

Zie bijlage voor welke snelheid mogelijk zou moeten zijn?
Reputatie 6
Badge +9
100Mbit zal makkelijk haalbaar moeten zijn op jouw adres.

Heb je de snelheid bedraad of via wifi gemeten?
Als het het via wifi gedaan hebt, zou je het dan ook eens bedraad willen testen?
Ik kan het morgen testen. Laat weten wat het resultaat bedraad is
Probleem is ondertussen verholpen, haal nu snelheden van 95 down, 30 up. Kan het zijn dat 24u duurt voor het modem optimaal werkt?
Reputatie 7
Hey Handige Henk, gefeliciteerd met je nieuwe woning 🙂 Welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Nadat het modem is aangesloten werkt deze binnen een half uur optimaal. Misschien dat de monteur later in de centrale nog iets heeft gewijzigd waardoor het signaal beter doorkomt. Enfin, blij dat het werkt. Mocht je nog vragen hebben, laat het weten. We helpen je hier graag 🙂

Reageer