Beantwoord

Internetsnelheid komt niet overeen met de afgenomen dienst.

  • 6 January 2021
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Zojuist hebben we het internetpakket aangevuld met 100mbps download. Het zou 15 minuten duren voordat alles geconfigureerd zou moeten zijn.

Maar inmiddels zijn we 3 kwartier verder en ondervinden we nu dat we nog lager zitten dan dat we aanvankelijk zijn gestart. We zaten op 14mbps en nu zelfs op 4mbps.

Wanneer wordt de 100mbps nu actief ?

icon

Beste antwoord door Nick83 6 January 2021, 21:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euh.... heeft u glasvezel of een DSL verbinding? U meet de snelheid toch wel op een bekabeld aangesloten pc of laptop? 

Reputatie 7
Badge +20

@Luis3073 welkom op het forum! Heb je inmiddels de snelheden al of een oorzaak/oplossing kunnen vinden?