Beantwoord

Internetsnelheid laag en jitter hoog

  • 24 July 2020
  • 2 reacties
  • 327 keer bekeken

Beste, 
Sinds kort is mijn internetsnelheid erg laag en ook is mijn jitter erg hoog. Ik heb mijn pc verbonden via een powerline en bekabeld naar mijn pc. Ook is de snelheid veel lager dan eerst wanneer ik hem direct naar de modem toe verbind (ja dit heb ik getest). Kan iemand mij hiermee helpen? 
MVG,
Jens B

icon

Beste antwoord door Natasja 30 July 2020, 17:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Jensbeekmans. Van harte welkom hier. Vervelend dat je verbinding zo traag is. Je geeft aan dat dit probleem sinds kort speelt. Is er onlangs misschien iets veranderd in je netwerk? Heb je bijvoorbeeld nieuwe apparatuur aangesloten? Ik wil je sowieso eerst vragen om je PC rechtstreeks met een kabel op je Experia Box aan te sluiten en opnieuw een speedtest te doen. Schakel andere apparaten die verbonden zijn met internet uit en sluit openstaande downloadprogramma's af. Op die manier krijg je een betrouwbaarder resultaat. Wil je een screenshot delen van de resultaten? Verder ben ik benieuwd wat voor merk en type powerline adapters je precies hebt. 

Vul ten slotte je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer, de naam van de contracthouder en geef een seintje als je dit hebt gedaan. 

 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Jensbeekmans. Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Merk je verbetering? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, laat het dan gerust weten. 

Reageer