Beantwoord

Internetsnelheid max. 20mb, waarom geen upgrade

• 29 januari 2017
  • 2 reacties
  • 236 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
Win zijn nu 1,5 jaar een heel tevreden klant bij KPN.. Althans qua service en kwaliteit van het internet. Maar met een max. Snelheid van 20mb met vdsl kom je in dit tijdperk niet echt ver. Middels fourstack konden wij zijn dat er komend half jaar een verdubbeling qua snelheid sou komen. Op 1 januari verschoof deze upgrade naar 2018 en in inmiddels is de hele geplande upgrade verdwenen. Woonde ik nu in een buitenwijk of buiten de stad dan is het verdedigbaar, maar woon gewoon in Hoorn. Een stad met 80 duizend inwoners waarbij meer dan de helft van de stad is aangesloten op een centrale midden in de stad en mijn wijk niet.

Waarom geen upgrade van ons netwerk zodat ik gewoon bij kon kan blijven en niet naar Ziggo hoef?

Admin: topic verplaatst naar juiste board, titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Joran 2 februari 2017, 18:31

Ik heb het via privébericht toegelicht, maar ook nog even openbaar: De planning voor 2017 wordt herzien. De enige adressen die op dit moment nog in Fourstack zichtbaar zijn, zijn de leveringen die met zekerheid plaatsvinden. Ook hier moet ik een slag om de arm houden dat altijd uitstel kan optreden door onvoorziene omstandigheden.

Zodra de planning bekend is wordt Fourstack weer bijgewerkt. Voor de straatkasten waarbij de upgrade is verdwenen kunnen we op dit moment niet meer informatie verschaffen. Hopelijk laat de nieuwe planning niet lang op zich wachten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Dennis, balen dat de upgrade is uitgesteld! Dat het nu weg is lijkt een ander probleem te zijn. De meeste upgrades zijn sinds kort uit Fourstack weggehaald. We vermoeden dat de planning is aangepast, bijvoorbeeld door vorst in de grond, en dat daardoor eerst een nieuwe planning wordt gemaakt. Ik vraag dit graag nog even na, dan neem ik direct jouw gegevens mee. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb het via privébericht toegelicht, maar ook nog even openbaar: De planning voor 2017 wordt herzien. De enige adressen die op dit moment nog in Fourstack zichtbaar zijn, zijn de leveringen die met zekerheid plaatsvinden. Ook hier moet ik een slag om de arm houden dat altijd uitstel kan optreden door onvoorziene omstandigheden.

Zodra de planning bekend is wordt Fourstack weer bijgewerkt. Voor de straatkasten waarbij de upgrade is verdwenen kunnen we op dit moment niet meer informatie verschaffen. Hopelijk laat de nieuwe planning niet lang op zich wachten.

Reageer