Beantwoord

Internetsnelheid niet verdubbeld

  • 9 February 2019
  • 10 reacties
  • 204 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Hoe kan het dat de hele straat een verdubbeling van de internetsnelheid heeft gekregen behalve ons huis

Admin: capslock verwijderd en titel van je bericht aangevuld
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 February 2019, 20:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Capslock is lichtelijk overdreven. Het kan zijn dat je op een andere wijkcentrale bent aangesloten. Welke snelheid krijg je en welke is te halen op deze pagina?
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Reputatie 2
Badge
Capslock was een foutje
wij hebben 3 mnd geleden bericht gehad van de kpn dat de snelheid verhoogt zou worden
de hele buurt heeft nu 42 mb wij blijven steken op 16 mb wat op zich geen probleem geeft ware het niet dat de upload onder de 2 mb blijft steken wat voor mijn werk niet werkbaar is
Reputatie 7
En wat geeft https://netco-fpi-info.fourstack.nl nu toch aan wat haalbaar is op jouw adres en bij anderen uit jouw straat?
Reputatie 2
Badge
bij ons 16mb bij de buren bonded 84mb zelfde straat zelfde kast
Reputatie 7
Dan wordt het tijd dat iemand van KPN zich eens over dit topic gaat ontfermen.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @RLB1, goede vraag. Ik zie dat jij 55 Mbit/s zou moeten kunnen halen volgens bovenstaande tool. Als ik echter jouw gegevens bekijk, zie ik dat 16 Mbit/s veel realistischer is. Je zit namelijk vrij ver van de kast af en dat is daar zeker op van invloed. De buren op 5 kunnen gebruik maken van pairbonding, waardoor hun snelheid dus dubbel zo snel kan zijn als dat van jou. Echter betwijfel ik ook daar of zij aan 84 Mbit/s komen. Ik wil wel graag uit laten zoeken waarom het verschil tussen 55 en 16 zo groot is en wat we hier aan kunnen doen. Dit kan twee dingen betekenen: 1. jouw snelheid wordt aangepast, meer richting 55 Mbit/s of 2. de 55 Mbit/s wordt verlaagd meer richting jouw snelheid. Zodra ik meer weet, kom ik er op terug!
Reputatie 7
Badge +30
De collega heeft inmiddels laten weten dat de kast waarop jij aangesloten bent nog niet volledig omgezet is. Dat houdt in dat jij deze en/of volgende week moet merken dat je internet sneller is geworden. We houden het hier ook even in de gaten. Mocht het toch minder dan 55 Mbit/s zijn, kijken we even of we dit alsnog aan moeten passen.
Reputatie 7
Badge +30
De uitrol is inmiddels klaar en ik heb de hogere snelheid aangevraagd voor je! Je krijgt hier ook nog een mail van. Wil je binnenkort eens laten weten hoeveel je nu kunt halen?
Reputatie 2
Badge
Het is goed voor elkaar ik haal nu +/- 55 mb download en 12mb upload
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!